EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ / OEZ1003 - ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Zihin yetersizliğinin nedenleri, özellikleri ve sınıflandırılmasıDiken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ
2Zihin yetersizliğinin tanılanması ve değerlendirilmesiDiken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ
3Zihin Yetersiziliği tanılı öğrencilerin eğitim ortamları ve süreçleriDiken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ
4Zihin yetersizliği tanılı öğrencilere yönelik kanıt temelli uygulamalarDiken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ
5Zihin Yetersizliği tanılı öğrencilere yönelik kanıt temelli uygulamalar IIDiken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ
6Zihin yetersizliği tanılı çocuğa sahip ailelerin ihtiyaçları ve beklentileriDiken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ
7Otizm spektrum bozukluğu nedenleri, yaygınlığı ve OSB'li bireylerin özellikleriTekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik
8OSB'nin sınıflandırılması, tanılanması ve değerlendirilmesiTekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik
9OSB'li bireylerin eğitim ortamları ve süreçleriTekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik
10OSB'de kanıt temelli uygulamalar ITekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik
11OSB'de kanıt temelli uygulamalar IITekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik
12OSB'li çocuğa sahip ailelerin ihtiyaç ve beklentileriTekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik
13Zihin yetersizliği ve Otizm spektrum bozukluğu tanılı öğrencilerin bulunduğu sınıflarda sınıf yönetimiTekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik
14Otizm spektrum bozukluğu Ulusal Eylem PlanıII. Otizm Ulusal Eylem Planı