1 | BEP ve geçiş planlarının amacı, kapsamı, yasal ve etik çerçeve | Kargın, T. (2007). Eğitsel değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama süreci, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 8(1), 1-13. |
2 | Şimdiki performans düzeyi (veri toplama kaynakları ve formlar) | Kargın, T. (2010). Bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlama ve öğretimin bireyselleştirilmesi. İ. H. Diken (Ed.). Özel Eğitime Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim. İçinde (s. 59-87). (2. Baskı) Ankara: Pegem Akademi. |
3 | Ölçülebilir yıllık hedef ve kısa hedef yazımı | Özyürek, M. (2009). Bireyselleştirilmiş eğitim programını geliştirme ve temelleri. (6. Baskı). Ankara: Kök Yayıncılık. |
4 | Öğretim uyarlamaları ve destek hizmetler (erişilebilirlik odaklı) | Gürsel, O., & Vuran, S. (2009). Değerlendirme ve bireyselleştirilmiş eğitim programlarını geliştirme. İ. H. Diken (Ed.). İlköğretimde Kaynaştırma. İçinde (s. 193-230). Ankara: Pegem Akademi. |
5 | Sorumlu kişiler ve zaman çizelgesi (hizmet planı) | |
6 | Öğretim planının bütünleştirilmesi (BEP sayfası düzenleme) | |
7 | İlerleme izleme ve karar kuralları | |
8 | Raporlama ve etkili geri bildirim | |
9 | Geçiş planlamasına giriş (okuldan işe/eğitime/bağımsız yaşama) | |
10 | Geçiş değerlendirmesi ve kısa deneyimler | |
11 | Kurumlar arası iş birliği ve yönlendirme | |
12 | Aile katılımı ve toplantı yönetimi | |
13 | Atölye: BEP + Geçiş planı taslağının düzenlenmesi | |
14 | BEP + Geçiş Planı Sunumları | |