EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ / OEZ3004 - ÖZEL EĞİTİMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Çocuklarda dil gelişimiKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
2Okuma eğitimiKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
3Türkçe dersi öğretim programıKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
4Türkçe öğretiminde yaklaşımlarKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
5Türkçe öğretiminde yaklaşımlarKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
6Yazma eğitimiKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
7Konuşma eğitimiKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
8Dinleme eğitimiKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
9Okuma ve yazma güçlükleriKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
10Dil bilgisi öğretimiKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
11Türkçe öğretiminde ölçme ve değerlendirmeKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
12Öğrenci sunumlarıKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
13Öğrenci sunumlarıKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için
14Öğrenci sunumlarıKuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için