1 | Çocuklarda dil gelişimi | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
2 | Okuma eğitimi | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
3 | Türkçe dersi öğretim programı | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
4 | Türkçe öğretiminde yaklaşımlar | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
5 | Türkçe öğretiminde yaklaşımlar | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
6 | Yazma eğitimi | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
7 | Konuşma eğitimi | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
8 | Dinleme eğitimi | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
9 | Okuma ve yazma güçlükleri | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
10 | Dil bilgisi öğretimi | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
11 | Türkçe öğretiminde ölçme ve değerlendirme | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
12 | Öğrenci sunumları | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
13 | Öğrenci sunumları | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
14 | Öğrenci sunumları | Kuramdan Uygulamaya Türkçe Öğretimi (Özenç, E. G. ve Özenç, M., 2021). Güneş, F. (2014). Türkçe öğretimi: Yaklaşımlar ve Modeller. Kavcar, C., Oğuzkan, F. ve Hasırcı, S. (2016). Türkçe öğretimi: Türkçe ve sınıf öğretmenleri için |
 | Loading… |
   |