1 | Başlangıç ve yerleştirme | |
2 | Vaka seçimi | |
3 | Kaba Değerlendirme I – tarama ve rutin çözümleme | |
4 | Kaba Değerlendirme II – ortam ve erişilebilirlik taraması | |
5 | Ayrıntılı Değerlendirme I – ölçüt bağımlı ölçüm ve hata analizi | |
6 | Ayrıntılı Değerlendirme II – BEP okuma ve kısa hedef yazımı | |
7 | Öğretim Boyutları I – içerik & yöntem–teknik & ipuçları | |
8 | Öğretim Boyutları II – materyal/teknoloji, zaman ve grup düzeni | |
9 | Mikro-öğretim 1 (eşli) + Rehberlik Servisi iş birliği | |
10 | Problem Davranış Sağaltımı I – işlevsel değerlendirme (FBA) temeli | |
11 | Problem Davranış Sağaltımı II – destek planı ve alternatif davranış | |
12 | Kapsayıcı sınıfta uygulama: kaynaştırma uyarlamaları | |
13 | Öz değerlendirme | |
14 | Dosya sunumu ve teslimi | |