1 | Ders içeriğinin ve derse ilişkin beklentilerin paylaşımı, sorumlulukların açıklanması | |
2 | Çocuk, çocukluk ve çocuğa dair araştırmalar | |
3 | Gelişim ve temel kavramlar Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (fiziksel gelişim) | |
4 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (bilişsel gelişim-piaget, bruner) | |
5 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (bilişsel gelişim-vygotsky) | |
6 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (dil gelişimi aşamaları) | |
7 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (sosyal öğrenme kuramı) | |
8 | Ara sınav | |
9 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (bağlanma kuramı) | |
10 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (psikososyal gelişim kuramı ) | |
11 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (psikoanalitik kuram) | |
12 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (cinsel gelişim) | |
13 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (ahlak gelişimi) | |
14 | Erken çocukluk dönemindeki çocuğunun temel özellikleri ve gereksinimleri (ahlak gelişimi) | |
15 | Genel sınav | |