1 | Ders içeriğinin ve derse ilişkin beklentilerin paylaşımı, sorumlulukların açıklanması | |
2 | MEB Okul Öncesi Eğitim Programlarının Tarihsel Sürecinin Gözden Geçirilmesi | |
3 | Türk Milli Eğitiminin ve Okul Öncesi Eğitimin Amaçları, İlkeleri, Okul Öncesi Eğitimi Programının Temel Özellikleri, MEB Okul Öncesi Eğitim Programı-2013’ün tanıtımı | |
4 | 36-72 aylık çocukların gelişim özellikleri, kazanımlar ve göstergeleri, Gelişim özellikleri ile kazanım göstergelerin ilişki tablosunun incelenmesi | |
5 | Önceki yıllarda “Öğretmenlik Uygulaması I” dersini tamamlamış öğrenci portfolyolarının incelenmesi | |
6 | Okul Öncesi Eğitimin Planlanması ve Uygulanması (Eğitim Ortamı ve Öğrenme Merkezleri, Etkinlik Çeşitleri ve Açıklamaları) ile MEB Okul Öncesi Eğitim Programı’nın ilgili eklerinin incelenmesi | |
7 | Okul Öncesi Eğitimin Planlanması ve Uygulanması (Eğitim Ortamı ve Öğrenme Merkezleri, Etkinlik Çeşitleri ve Açıklamaları) ile MEB Okul Öncesi Eğitim Programı’nın ilgili eklerinin incelenmesi | |
8 | Ara sınav | |
9 | Okul Öncesi Eğitimin Değerlendirilmesi (Etkinliğin Değerlendirme Bölümü, Günü Değerlendirme Zamanı, Aylık Planın Değerlendirme Bölümü, GGF, GR) ile MEB Okul Öncesi Eğitim Programı’nın ilgili eklerinin incelenmesi | |
10 | Okul Öncesi Eğitim Programı ile Bütünleştirilmiş Aile Destek Eğitim Rehberi (OBADER)’nin incelenmesi | |
11 | Gruplar halinde aynı kazanım gösterge farklı kavramlar ve yaş gruplarına yönelik etkinlik hazırlama için grup çalışması | |
12 | Grup çalışması olarak hazırlanan etkinliklerin sunumu ve değerlendirilmesi | |
13 | Okul Öncesi Eğitim Programı ile Bütünleştirilmiş Aile Destek Eğitim Rehberi (OBADER) doğrultusunda grupça belirlenerek hazırlanacak olan “Aile Eğitimi” sunularının paylaşımı | |