EĞİTİM FAKÜLTESİ / OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ / OOZ2005 - OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Ders izlencesinin tanıtılması, eğitim programları ve temel kavramlarKöksal Akyol, A. (Ed.) (2019). Okul Öncesi Eğitim Programları. Ankara: Hedef.
2Okul öncesi eğitimin amaçları ve ilkeleriKöksal Akyol, A. (Ed.) (2019). Okul Öncesi Eğitim Programları. Ankara: Hedef.
3Dünyada ve Türkiye’de okul öncesi eğitimin tarihsel gelişimiKöksal Akyol, A. (Ed.) (2019). Okul Öncesi Eğitim Programları. Ankara: Hedef.
4Türkiye'de Uygulanan Okul Öncesi Eğitim ProgramlarıKöksal Akyol, A. (Ed.) (2019). Okul Öncesi Eğitim Programları. Ankara: Hedef.
5Türkiye'de Uygulanan Okul Öncesi Eğitim ProgramlarıKöksal Akyol, A. (Ed.) (2019). Okul Öncesi Eğitim Programları. Ankara: Hedef.
62024 Okul Öncesi Eğitim Programı’nın temel özellikleri ve ilkeleriMEB (2024). Okul Öncesi Eğitim Programı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli.
7Okul öncesi eğitim programında alan becerileri, kavramlar, kazanımlar ve göstergeleriMEB (2024). Okul Öncesi Eğitim Programı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli.
8Ara sınav 
9Okul öncesi eğitim programında öğrenme ortamlarıMEB (2024). Okul Öncesi Eğitim Programı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli.
10Okul öncesi eğitim programının planlanması ve uygulanmasıMEB (2024). Okul Öncesi Eğitim Programı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli.
11Aylık plan hazırlamaMEB (2024). Okul Öncesi Eğitim Programı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli.
12Günlük plan hazırlamaMEB (2024). Okul Öncesi Eğitim Programı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli.
13Okul öncesi eğitim programında farklılaştırma, rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleriMEB (2024). Okul Öncesi Eğitim Programı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli.
14Okul öncesi eğitim programında aile ve toplum katılımıMEB (2024). Okul Öncesi Eğitim Programı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli.
15Okul öncesi eğitim programında çocuğu tanıma, değerlendirme ve raporlamaMEB (2024). Okul Öncesi Eğitim Programı, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli.