1 | Ders İçeriğinin Ve Derse İlişkin Beklentilerin Paylaşımı, Sorumlulukların Açıklanması | |
2 | Ruh sağlığının tanımı, önemi ve anne baba tutumları | |
3 | Erken çocukluk döneminde görülen duygusal davranışsal sorunlar (parmak emme, tırnak yeme, alt ıslatma, dışkı kaçırma) | |
4 | Erken çocukluk döneminde görülen uyum problemleri (mastürbasyon, tikler) | |
5 | Bağlanma kuramı ve ruh sağlığı açısından önemi | |
6 | Erken çocukluk döneminde görülen duygusal davranışsal sorunlar (uyku bozuklukları, beslenme bozuklukları) | |
7 | Aile içi dinamikler (ebeveyn kaybı, ölüm, yas) | |
8 | Ara Sınav Haftası | |
9 | Aile içi dinamikler (boşanma) | |
10 | Erken çocukluk döneminde görülen duygusal davranışsal sorunlar (saldırganlık, yalan söyleme, kardeş kıskançlığı) | |
11 | Erken çocukluk döneminde görülen uyum problemleri (kaygı, okul fobisi, seçici konuşmazlık, kekemelik) | |
12 | Aile içi dinamikler (evlat edinme, koruyucu aile) | |
13 | Aile içi dinamikler (hükümlü aile) | |
14 | Ruh sağlığında koruyucu etkenler ve risk faktörleri Çocuklarda görülen ruh sağlığı bozukluklarının tanılanması ve doğru yaklaşım biçimleri | |
15 | Genel Sınav | |