PAZ2005 / SATIŞ YÖNETİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Satış yönetimi, kişisel satış ve satışçılık satış evreleri, Üretim, satış pazarlama, ortak Hareket evresi.(1) Sayfa 3-8
2Kişisel satış stratejisi, kişisel satışı etkiliyen Çevresel faktörler-Çevresel fırsatlar ve tehditler. Sürdürülebilirlik açısında satış yönetiminin önemi.(1) Sayfa 8-18
3Satış süresi aşamaları, araştırma aşaması, hazırlık aşaması, sunuş aşaması,.(1) Sayfa 23-30
4İtirazların (Şikayetlerin) giderilmesi, kapanış,izleme.(1) Sayfa 30-42
5Satış yönetimi, planlama süreci-analiz aşaması, satış hedeflerinin belirlenmesi, satış stratejilerinin belirlenmesi.(1) Sayfa 44-46
6Satış planının uygulanması, kontrol aşaması.(1) Sayfa 46-49
7Satış bölgesi oluşturmanın sağlayacağı yararlar, satış bölgelerinin oluşturulması.(1) Sayfa 51-54
8Satışçıların satış bölgelerine atanması.(1) Sayfa 54-68
9Satış kotalarının sağlayacağı yararlar, iyi bir şatış kotası nitelikleri ve kota türleri.(1) Sayfa 68-77
10Satış bütçesi, satış harcamalarının hesaplanması, bütçe süreci, satış verimliliği.(1) Sayfa 77-97
11Satış tahminleri, planlama yöntemi, Satış kontrolü ve analizi.(1) Sayfa 103-110
12Satış gücünün organizasyonu, formel organizasyon, informel organizasyon, satış gücü organizasyon ilkeleri.(1) Sayfa 111-120
13Satışçıların tedariki ve seçimi.(1) Sayfa 123-134
14Satış elemenı süreci, satışçıların eğitimi(1) Sayfa 147-165