1 | Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri; | |
2 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, | |
3 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Kısa cevaplı sınavlar ve Doğru-yanlış tipi testler, | |
4 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Çoktan seçmeli testler, | |
5 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Eşleştirmeli testler ve sözlü yoklamalar; | |
6 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, | |
7 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Görüşme, | |
8 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Performans değerlendirme, | |
9 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Öğrenci ürün dosyası, | |
10 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Araştırma kâğıtları ve araştırma projeleri, | |
11 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Akran değerlendirmesi ve öz değerlendirme, | |
12 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Tutum ölçekleri; | |
13 | Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar; | |
14 | Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme. | |