| Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler | Seviyesi |
1 | YUKARIDA ADI GEÇEN TOPLULUKLARIN NEREDE VE HANGİ ZAMAN DİLİMİNDE VAR OLDUKLARININ ÖĞRETİLMESİ | 3 |
2 | SANAT ÜRETİMLERİNİN HANGİ YAŞAM KOŞULLARINDA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİNİN BİLİNMESİ | 2 |
3 | DİNİ VE MİTOLOJİK BİLGİLERİNİN EDİNDİRİLMESİ VE BUNUN SANAT ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN BELİRTİLMESİ | 3 |
4 | ADI GEÇEN UYGARLIKLARIN; MİMARİ, RESİM, HEYKEL VE EL SANATLARI ALANINDA ÜRETİMLERİNİN FARKINA VARDIRILMASI | 3 |
5 | ÖĞRENCİNİN SANAT VE TOPLUM İLİŞKİSİNİN PARALELLİĞİNİN KAVRATILMASI | 3 |
6 | ÇEVRESİNE, SANATINA, TARİHİNE VE KÜLTÜREL DEĞERLERİNE SAHİP ÇIKAN ÖĞRENCİLER HALİNE GETİRLMESİ | 3 |
7 | ANLATILAN KONULARLA VE GÖRSEL ÖRNEKLERLE ÖĞRENCİNİN BAKIŞ AÇISININ GENİŞLETİLMESİ | 3 |
8 | EDİNİLEN BİLGİLERİN ÖĞRENCİNİN KENDİ SANATSAL ÜRETİMİNDE, DOĞRUDAN YADA DOLAYLI OLARAK KULLANMALARININ SAĞLANMASI | 2 |
9 | EDİNİLEN BİLGİLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNDE KULLAMALARININ SAĞLANMASI VE BU YAKLAŞIMIN GELİŞTİRLMESİ | 3 |
10 | DAHA SONRAKİ TARİHSEL SÜREÇ İÇİNDE GELİŞECEK SANAT AKIMLARINA VE UYGARLIKLARA ÖN HAZIRLIK OLMASI | 3 |
11 | DAHA SONRAKİ TARİHSEL SÜREÇ İÇİNDE GELİŞECEK SANAT AKIMLARINA VE UYGARLIKLARA KARŞI MERAK UYANDIRILMASI | 3 |