1 | Dersin tanımı, dosya ve yapılacaklar hakkında bilgilendirme | MEB, (2006).Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programı. |
2 | İlk izlenimler kompozisyon | ÖZSOY, Vedat. (2003). Görsel Sanatlar Eğitimi. Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık. |
3 | Kompozisyonlarla ilgili tartışma | ÖZSOY, Vedat. (2003). Görsel Sanatlar Eğitimi. Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık. |
4 | Sınıf planının ve öğretmenin hareket güzergahının çizimlerinin değerlendirilmesi | ÖZSOY, V. ve ALAKUŞ A.O.(2009).Görsel Sanatlar Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri. |
5 | Görsel Sanatlar dersi ile ilgili gözlem formları geliştirilmesi | ÖZSOY, V. ve ALAKUŞ A.O.(2009).Görsel Sanatlar Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri. |
6 | İzlenen dersin planlarının ve dersin genel değerlendirilmesi | ÖZSOY, V. ve ALAKUŞ A.O.(2009).Görsel Sanatlar Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri. |
7 | Dosyaların değerlendirilmesi | ÖZSOY, V. ve ALAKUŞ A.O.(2009).Görsel Sanatlar Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri. |
8 | VİZE | ÖZSOY, V. ve ALAKUŞ A.O.(2009).Görsel Sanatlar Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri. |
9 | Bir sınıf için etkinlik planı ve uygulaması (grup çalışması) | MEB, (2006).Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programı. |
10 | Bir sınıf için etkinlik planı ve uygulaması (grup çalışması) | MEB, (2006).Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programı. |
11 | Öğrenci ve öğretmen tutumları | ÖZSOY, Vedat. (2003). Görsel Sanatlar Eğitimi. Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık. |
12 | Sınıf etkinlik planlarının tartışılması | MEB, (2006).Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programı. |
13 | Sınıf etkinlik planlarının tartışılması | MEB, (2006).Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programı. |
14 | Dosyaların değerlendirilmesi | MEB, (2006).Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programı. |