| 1 | Bacanlı, H. ve Erdoğan, F. (2003). Matson Çocuklarda Sosyal Becerileri Değerlendirme Ölçeğinin (MEESY) Türkçe'ye Uyarlanması, Kuarm ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 3 (2), 351-379. |
| 2 | Gülay, H. (2011). Okul Öncesi Dönemde Akran İlişkileri, Pegem Akademi Yayıncılık. |
| 3 | Gülay, H. Akman, B. (2010). Okul Öncesi Dönemde Sosyal Beceriler, Pegem Akademi Yayıncılık. |
| 4 | Gülay, H. ve Yenibayrak F. (2011). 5-6 Yaş Çocukları İçin Sosyal Beceri Etkinlikleri, Pegem Akademi Yayıncılık. |
| 5 | Kamaraj, I. (2011). Okul Öncesi Çocuk ve Arkadaşlık İlişkileri, Okul Öncesi Çocuk Ve... (Edit: Prof. Dr. Mücella Ormanlıoğlu Uluğ, Uzm. Gülçin Karadeniz), Nobel Yayıncılık. . |
| 6 | Kontos, S. ve Wilcox-Herzog, A. (1997). Influences on Children's Competenece in Early Childhood Clasrooms, Early Childhood Research Quarterly, 12, 247-262. |
| 7 | Matson, J.L. ve Ollendick, T.H. (1988). Enhancing Children's Social Skills Assesment and Training, Pergoman Press, USA. |
| 8 | Petit, G. Dodge, K.A. ve Brown, M.M. (1988). Early Family Experience, Social Problem Solving Patterns and Children's Social Competence, Child Development, 59, 107-120. |
| 9 | Açıkgöz, K. Ü. (1992). İşbirlikle Öğrenme, Kuram Araştırma Uygulama, Uğurel Matbaası, Malatya |