1 | Program geliştirme süreci | |
2 | Okul rehberlik ve psikolojik danışma programlarının hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi süreçleri (Gelişimsel model Kapsamlı rehberlik programları) | |
3 | Okul rehberlik ve psikolojik danışma programlarının hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi süreçleri (Gelişimsel model Kapsamlı rehberlik programları) | |
4 | Okul rehberlik ve psikolojik danışma programlarının hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi süreçleri (Gelişimsel model Kapsamlı rehberlik programları) | |
5 | Okullarda halihazırda uygulanan rehberlik ve psikolojik danışma programlarını inceleme | |
6 | Okul rehberlik programlarının hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesinde psikolojik danışmanların ve öğretmenlerin rolü | |
7 | İhtiyaç analizi, kapsamı, önemi, ihtiyaç analizi formlarının incelenmesi | |
8 | Öğrencilerin yaş düzeylerine göre sahip olması gereken yeterlikler Çeşitli konularda geliştirilmiş psikoeğitim programlarını inceleme | |
9 | Çeşitli konularda geliştirilmiş psikoeğitim programlarını inceleme | |
10 | Program amaçlarının belirlenme ve yazılması | |
11 | Grup-sınıf rehberliği etkinliği geliştirme süreci | |
12 | Programın amaçlarına-öğrenci yeterliklerine uygun grup rehberliği etkinlikleri seçebilme, Programın amaçlarına-öğrenci yeterliklerine uygun grup rehberliği etkinlikleri geliştirebilme, | |
13 | Grup rehberliği etkinliklerinin sunumu | |