RSI2023 / PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Temel Pazarlama ve Pazarlama Yönetimi Kavramları.Mehmet Oluç, Temel Pazarlama Kavramları,s.67
2Temel Pazarlama Görevleri.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.17-28
3Bütünsel Pazarlama Anlayışı.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama
4Postmodern Pazarlama Anlayışı.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama
5Yeni Ekonomi Sürecinde Pazarlama.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama
6Pazarlamanın Değişen Rolünde Yeni Pazarlama Kavramları.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama
7Stratejik Pazarlama Planlaması.Peter D. (2003), Değer Temelli Pazarlama (Çev.Gülfidan Barış), MediaCat, Ankara.
8Pazarlama Yönetim Stratejileri.Peter D. (2003), Değer Temelli Pazarlama (Çev.Gülfidan Barış), MediaCat, Ankara.
9Pazar Analizi ve Müşteri Gereksinimleri.Peter D. (2003), Değer Temelli Pazarlama (Çev.Gülfidan Barış), MediaCat, Ankara.
10Endüstriyel Pazarlama Yönetimi ve Pazar Analizi.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama
11Pazarlama Karması Analizi ve Yönetimi: Ürün ve Fiyat.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama
12Pazarlama Karması Analizi ve Yönetimi: Dağıtım ve Tutundurma.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama
13İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme.Mehmet O. (2006), Temel Pazarlama Kavramları, Beta Basım, İstanbul.
14Pazarlama EtiğiMehmet O. (2006), Temel Pazarlama Kavramları, Beta Basım, İstanbul.