| 1 | Kent içi raylı ulaşım sistemlerinin kent içerisindeki yeri ve önemi | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 2 | Kent içi raylı ulaşım sistemlerinin tarihçesi ve gelişimi | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 3 | Kent içi raylı ulaşım sistemlerinin çeşitleri ve aralarındaki farklılıklar | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 4 | Ulaştırma sistemlerine genel bakış | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 5 | Kent içi raylı ulaşım sistemleri meydana getiren sistemler (Elektrifikasyon, Sinyalizasyon, Elektromekanik, Hat, Haberleşme, vb. gibi sistemler) | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 6 | Kent içi raylı ulaşım sistemlerinde görev alan personeller (İletişim Operatörü, Scada Operatörü, Trafik Operatörü, Depo Trafik Operatörü, İstasyon Amiri, Tren Sürücüsü, vb.) | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 7 | Ulaştırma sistemlerinin etüdü ve planlaması | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 8 | Kent içi raylı ulaşım sistemlerinde görev alan personellerin eğitim süreçleri | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 9 | Kentiçi Ulaşım Sistemlerinde Ekonomik Etütler | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 10 | Kent içi raylı ulaşım sistemlerinde olağan işletimi hakkında bilgiler | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 11 | Kentiçi Ulaşım Sistemlerinde Teknik Etütler | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 12 | Kent içi raylı ulaşım sistemlerinde oluşabilecek olağandışı işletimi hakkında bilgiler | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 13 | Kentiçi ulaşımda sürdürülebilirlik | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |
| 14 | Hizmet düzeyi kavramı, terminal, durak ve istasyonlarda hizmet düzeyinin belirlenmesi | [1],[2],[3],[4] ve Ders Notları |