1 | Tasarım ve sanatın birbirlerini etkileme ve dönüştürme süreçleri ve örnekler. | |
2 | Tasarım ve sanatın birbirlerini etkileme ve dönüştürme süreçleri ve örnekler. | |
3 | Ortak kavram ve nosyonların tartışılması.Üretim süreci içinde, bu karşılaşmanın dinamiklerini çözümlemek. | |
4 | Sanatsal bir yaklaşım olarak mekanın tasarlanması. | |
5 | Sanatsal bir yaklaşım olarak mekanın tasarlanması. | |
6 | Sanat hayatı ve üretim koşullarını değiştirebilirmi.Sosyal düzen içinde bir etki yaratabilirmi | |
7 | Öğrenci ele alınan kavramları tartışmak için Bir sanatcı seçer ve onun etrafında kendi atölyesini yaratır. sanatcının yaklaşım ve kavramları ele alış biçimini araştırır ve bazı kavramları ödünç alarak kendi deneyim alanını oluşturur. Kamusal alanda yapılan araştırmalar ve bireysel hayatın toplumsal düzen içinde yaratıcı sorgulamalarını görsel,duysal,bedensel olarak deneyimler. | |
8 | Her öğrenci kendi özgün araştırma yöntemlerini keşfetmek durumundadır.Bu durumda sanatcıların kullandığı araştırma yöntemleri,arşiv araştırması ve video ve ses kayıt,topografik ve kültürel gözlemler vs. Yerinde yapılan araştırmalar kolaj,fotoğraf,metin,video görüntü olarak atölyede paylaşılır. | |
9 | Öğrenci Sunum | |
10 | Öğrenci Sunum | |
11 | Öğrenci Sunum | |
12 | Öğrenci Sunum | |
13 | Öğrenci Sunum | |
14 | Öğrenci Sunum | |