1 | Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma. | 1-2-3-4-5-6 |
2 | Malzeme ve projeler hakkında öğrenci bilgilendirilecek. Öğrencilere bu dönem de onlardan istenecek olan sanatsal uygulamalar hakkında bilgi verilecek. | |
3 | Sanatçı Katalog İncelemeleri | 1-2-3-4-5-6 |
4 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | 1-2-3-4-5-6 |
5 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | 1-2-3-4-5-6 |
6 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | 1-2-3-4-5-6 |
7 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | 1-2-3-4-5-6 |
8 | Her bir öğrenci, projeler doğrultusunda teorik metinler, sergi görselleri, sanatçı ve sanat yapıtı örnekleriyle desteklenecek. | 1-2-3-4-5-6 |
9 | Sergileme yöntemleri ve büyük ölçekli sergiler | 1-2-3-4-5-6 |
10 | Her bir öğrencinin projelenin (uygulamaların)seyir sürecine dair sunumu. Bu sunumlar çerçevesinde karşılıklı görüşlerin paylaşılması, uygulamaların tartışılması. | 1-2-3-4-5-6 |
11 | insan - doğa ilişkilerinin sürdürülebilirlik ekseninde yeniden düşünülmesi ve bireysel uygulamalar | |
12 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | 1-2-3-4-5-6 |
13 | Bireysel uygulamalar için bağımsız atölye çalışmaları. | 1-2-3-4-5-6 |
14 | Genel Değerlendirme | |