1 | Senaryo nedir? Nasıl okunmalıdır? Bir senaryoyu oyuncu ve yönetmenin bakış açılarından anlamak ve analiz etmek. | |
2 | Araştırma ve hazırlanma. Karakteri daha iyi anlayabilmek için iç ve dış dünyalarını araştırma. Deneyimler, gözlemler, bilgi, diğer olaylar, farklılaşma. | |
3 | Mülakat, deneme çekimi, ve rolü alma. | |
4 | Prova ve okuma. | |
5 | Tiyatro oyunculuğu/yönetimi ile sinema oyunculuğu/yönetimini karşılaştırma. | |
6 | Çekim. Çekim esnasında oyuncu ve yönetmen ilişkisi. | |
7 | Yönetmen ne yapar, oyuncu ne yapmalı? Doğallık, gerçeklik ve inandırıcılık. | |
8 | Yüz ifadeleri. Mimikler, jestler. Makyaj ve ışığın karakter üzerindeki etkisi. | |
9 | Yüz ifadeleri. Mimikler, jestler. Makyaj ve ışığın karakter üzerindeki etkisi. | |
10 | Kadraj, açılar ve kamera hareketleri. Kadraj içi ve dışı oyunculuk. Yakın çekimde ve geniş açıda oyunculuk. Mercek ve oyun. | |
11 | Oyuncu ile ilişki kurmanın ve yönetmenin önemi. | |
12 | Atölye çalışması. Öğrencilerin oyunu ve yönetimi ile stüdyoda çekim. | |
13 | Atölye çalışması. Öğrencilerin oyunu ve yönetimi ile stüdyoda çekim. | |
14 | Atölye çalışması. Öğrencilerin oyunu ve yönetimi ile stüdyoda çekim. | |