1 | Giriş. Dersin içeriğinin ve nasıl işleneceğinin konuşulması. | |
2 | Öğrencilerin gruplar oluşturması. Her grubun ışık ve ses kullanımı da içeren 30-40 saniyelik bir video çekimi yapması. | |
3 | Bir önceki derste başlanan çekimin ve montajının tamamlanması. Ürünlerin izlenip değerlendirilmesi. | |
4 | Kısa film fikrinin nasıl geliştirileceğinin tartışılması. Sürdürülebilir Proje gruplarının oluşturulması | |
5 | Proje gruplarının senaryolarını teslim etmesi ve senaryoların grupla birlikte değerlendirilmesi. | |
6 | Sinemada oyunculuğun filmlerden örneklerle anlatılması | |
7 | Sette oyunculuk yönetiminin nasıl yapıldığının, derse konuk olan bir oyuncuyla birlikte uygulama yapılarak gösterilmesi. | |
8 | Görsel-işitsel efektleri gözeterek çekim yapılmasının gösterilmesi. | |
9 | Basit görsel ve işitsel efektlerin ve renk düzeltmenin post-prodüksiyon programlarında nasıl yapılacağının gösterilmesi | |
10 | Proje grupları ile toplantı. | |
11 | Proje gruplarının çektikleri filmlerin izlenmesi ve değerlendirilmesi. | |
12 | Proje gruplarının çektikleri filmlerin izlenmesi ve değerlendirilmesi. | |
13 | Proje gruplarının çektikleri filmlerin izlenmesi ve değerlendirilmesi. | |
14 | Genel Değerlendirme | |