1 | Aslanapa, O.(1991). Anadolu’da İlk Türk Mimarisi Başlangıcı ve Gelişmesi, Ankara. |
2 | ŞAMAN DOĞAN, N., (2008), Isparta’da Selçuklu ve Beylikler Dönemi Mimarisi, Isparta |
3 | ÖZKARCI, M., (1992), Candaroğulları Beyliği Mimari Eserleri (Atatürk Üniversitesi Doktora Tezi), 2 Cilt, Erzurum |
4 | ÖNEY, G., (1982²), “İslam Süsleme ve El Sanatlarına Türklerin Katkısı”, İslâm Sanatında Türkler/The Turkish Contribution to Islamic Arts, A. Mill-M. Quigley-G. Clarke (çev), İstanbul |
5 | DURUKAN, A., (2006), “Banîler”, Anadolu Selçukluları ve Beylikler Dönemi Uygarlığı, 2, A.U. Peker –K. Bilici (ed), Ankara, s. 137-171 |
6 | CANTAY, G., (2000), “Karamanoğulları Mimari Bütünlüğünde Alınan, Aktarılan Etkiler/ Interinfluences in the Architectural Unity of Anatolian Emirates” Zeynep Yasa Yaman (ed.), Uluslararası “Sanatta Etkileşim” Sempozyumu/International “Interactions in Art” Symposium, Ankara, 25-27 Kasım/November 25-27, 1998, Bildiriler-Proceedings, Ankara, s. 76-85 |
7 | Tuncer,O.C.(1986).Anadolu Kümbetleri Beylikler ve Osmanlı Dönemi,C.II -III,Ankara |