1 | Gezer, U. (2020). Sosyal bilgiler dersinde mobil uygulamalara dayalı etkinliklerin akademik başarı, eleştirel düşünme becerisi ve motivasyon üzerine etkisi, yayımlanmamış Doktora Tezi, Anadolu Ünv. |
2 | Yıldırım, G. (2022). ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ AKADEMİK BAŞARILARINA, TUTUMLARINA VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİ , Yayımlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Üniversitesi |
3 | Akcan, F. (2023). SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DİJİTAL GÜVENLİK YETERLİĞİ İÇİN GELİŞTİRİLEN ÇEVRİM İÇİ DESTEKLEYİCİ ÖĞRENME ARACININ ÖĞRENCİLERİN ÖZ YETERLİK ALGILARINA ETKİSİ, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Ünv. |
4 | Pala, F. (2020). SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DİJİTAL ÖYKÜLEME DESTEKLİ GRUP ÇALIŞMASININ AKADEMİK BAŞARI, TUTUM VE KALICILIĞA ETKİSİ, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Atatürk Ünv. |
5 | Üzen, A. T. (2017). SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DİJİTAL ÖYKÜLEME DESTEKLİ GRUP ÇALIŞMASININ AKADEMİK BAŞARI, TUTUM VE KALICILIĞA ETKİSİ; Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Niğde Ömer halisdemir Ünv. |
6 | Tartuk, M. (2022). SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI KULLANIM DÜZEYLERİ ve SINIF İÇİ UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ, Yayımlanmamış Doktora tezi, İstanbul Üniversitesi |
7 | İneç, Z. F. (2017). SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE GEO-MEDYA DESTEKLİ OTANTİK ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENMEYE ETKİSİ, Yayımlanmaış Doktora Tezi, Erzincan Üniversitesi |
8 | Karalı, M. A. (2022). SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE HOLOGRAM İÇERİKLİ UYGULAMALARIN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Marmara Ünv. |