SBE6148 / SOSYAL BİLGİLERDE YENİ YAKLAŞIMLAR

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
11.Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma.[1] s.1-50; [2] s.1-45 [3] s. 3-60. [4] s. 2-80
22.Dersin kapsamı ve kavramları üzerinde durulacak ve kaynaklar tanıtılacaktır.[1] s.1-100; [2] s.1-75 [3] s. 3-60. [4] s. 2-80
33.Yapılandırmacılık ve yapılandırmacı yaklaşımın sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. [1] s.25-40; [2] s.50-60
44.Çoklu zeka yaklaşımı ve çoklu zeka yaklaşımın sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır.[3] s.15-25; [4] s.48-55
55.Aktif öğrenme ve aktif öğrenmeye dayalı öğretimin sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır.[4] s.70-90
66.Probleme dayalı öğrenme yaklaşımı ve Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır.[3] s.4-15
77.Proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ve proje tabanlı öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde [3] s.25-35 [4] s.45-62
88.İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımı ve İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır.[1] s.1-15; [2] s.4-25
99.Beyin temelli öğrenme yaklaşımı ve beyin temelli öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır.[4] s.20-30
1010.Öğrenme stillerine dayalı öğretim ve öğrenme stillerine dayalı öğretimin sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır.[4] s.30-45
1111.Kuantum Öğrenme ve kuantum öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır.[4] s.80-95
1212.Kavramsal değişim modeli ve kavramsal değişim modelinin sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır.[3] s.35-40
1313.Sosyal bilgiler öğretiminde uygulanabilecek diğer yeni yaklaşımlar neler olabileceği tartışılacaktır.[1] s.1-50; [2] s.1-45 [3] s. 3-60. [4] s. 2-80
1414.Genel değerlendirme[1] s.1-50; [2] s.1-45 [3] s. 3-60. [4] s. 2-80