1 | 1.Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma. | [1] s.1-50; [2] s.1-45 [3] s. 3-60. [4] s. 2-80 |
2 | 2.Dersin kapsamı ve kavramları üzerinde durulacak ve kaynaklar tanıtılacaktır. | [1] s.1-100; [2] s.1-75 [3] s. 3-60. [4] s. 2-80 |
3 | 3.Yapılandırmacılık ve yapılandırmacı yaklaşımın sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. | [1] s.25-40; [2] s.50-60 |
4 | 4.Çoklu zeka yaklaşımı ve çoklu zeka yaklaşımın sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. | [3] s.15-25; [4] s.48-55 |
5 | 5.Aktif öğrenme ve aktif öğrenmeye dayalı öğretimin sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. | [4] s.70-90 |
6 | 6.Probleme dayalı öğrenme yaklaşımı ve Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. | [3] s.4-15 |
7 | 7.Proje tabanlı öğrenme yaklaşımı ve proje tabanlı öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde | [3] s.25-35 [4] s.45-62 |
8 | 8.İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımı ve İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. | [1] s.1-15; [2] s.4-25 |
9 | 9.Beyin temelli öğrenme yaklaşımı ve beyin temelli öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. | [4] s.20-30 |
10 | 10.Öğrenme stillerine dayalı öğretim ve öğrenme stillerine dayalı öğretimin sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. | [4] s.30-45 |
11 | 11.Kuantum Öğrenme ve kuantum öğrenme yaklaşımının sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. | [4] s.80-95 |
12 | 12.Kavramsal değişim modeli ve kavramsal değişim modelinin sosyal bilgilerde uygulanmasına yönelik öneri ve etkinlikler tartışılacaktır. | [3] s.35-40 |
13 | 13.Sosyal bilgiler öğretiminde uygulanabilecek diğer yeni yaklaşımlar neler olabileceği tartışılacaktır. | [1] s.1-50; [2] s.1-45 [3] s. 3-60. [4] s. 2-80 |
14 | 14.Genel değerlendirme | [1] s.1-50; [2] s.1-45 [3] s. 3-60. [4] s. 2-80 |