1 | Öğrencilerle tanışma. Öğrencilere dönem içinde işlenecek konularla ilgili açıklamalarda bulunma ve sorumluluklarını belirleme. | [1] s.3-15; [5] s.10-154; [6] s.5-43 |
2 | Öğretim tasarımı ile ilgili genel kavramlar | [5] s.10-154; [6] s.5-43 |
3 | Öğretim sistemleri tasarımı | [1] s.498-501; [3] s.20-140; [5] s.10-154; [6] s.5-43 |
4 | Öğretim tasarım modelinin seçilmesi | [1] s.498-501; [3] s.20-140; [5] s.10-154; [6] s.5-43 |
5 | Etkili öğretim tasarım aşamaları | [1] s.498-501; [2] s.67-90; [5] s.10-154; [6] s.5-43 |
6 | Etkili kavram öğretimi tasarımı | [1] s.498-501; [2] s.67-90 |
7 | Etkili beceri öğretimi tasarımı | [1] s.307-348; [2] s.179-219 |
8 | Etkili değerler eğitimi tasarımı | [1] s.349-376; [2] s.117-148 |
9 | Etkili strateji, yöntem ve tekniklerin belirlenmesi | [1] s.155-275; [2] s.435-570 |
10 | Etkili strateji, yöntem ve tekniklerin belirlenmesi | [1] s.155-275; [2] s.435-570 |
11 | Öğretim materyallerinin seçilmesi ve geliştirilmesi | [1] s.275-306; [2] s.223-434; [4] s.180-197 |
12 | Öğretim materyallerinin seçilmesi ve geliştirilmesi | [1] s.275-306; [2] s.223-434; [4] s.180-197 |
13 | Ölçme ve değerlendirme ölçütlerinin belirlenmesi | [1] s.411-453 |
14 | Uygulama ve değerlendirme | [1] s.411-453; [5] s.10-154; [6] s.5-43 |