SBE6152 / ETKİLİ ÖĞRETİM TASARIMI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Öğrencilerle tanışma. Öğrencilere dönem içinde işlenecek konularla ilgili açıklamalarda bulunma ve sorumluluklarını belirleme.[1] s.3-15; [5] s.10-154; [6] s.5-43
2Öğretim tasarımı ile ilgili genel kavramlar[5] s.10-154; [6] s.5-43
3Öğretim sistemleri tasarımı[1] s.498-501; [3] s.20-140; [5] s.10-154; [6] s.5-43
4Öğretim tasarım modelinin seçilmesi[1] s.498-501; [3] s.20-140; [5] s.10-154; [6] s.5-43
5Etkili öğretim tasarım aşamaları[1] s.498-501; [2] s.67-90; [5] s.10-154; [6] s.5-43
6Etkili kavram öğretimi tasarımı[1] s.498-501; [2] s.67-90
7Etkili beceri öğretimi tasarımı[1] s.307-348; [2] s.179-219
8Etkili değerler eğitimi tasarımı[1] s.349-376; [2] s.117-148
9Etkili strateji, yöntem ve tekniklerin belirlenmesi[1] s.155-275; [2] s.435-570
10Etkili strateji, yöntem ve tekniklerin belirlenmesi[1] s.155-275; [2] s.435-570
11Öğretim materyallerinin seçilmesi ve geliştirilmesi[1] s.275-306; [2] s.223-434; [4] s.180-197
12Öğretim materyallerinin seçilmesi ve geliştirilmesi[1] s.275-306; [2] s.223-434; [4] s.180-197
13Ölçme ve değerlendirme ölçütlerinin belirlenmesi[1] s.411-453
14Uygulama ve değerlendirme[1] s.411-453; [5] s.10-154; [6] s.5-43