1 | Öğrencilerle tanışma. Öğrencilere dönem içinde işlenecek konularla ilgili açıklamalarda bulunma ve sorumluluklarını belirleme. | [1] s.3-15 |
2 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını benimsenen yaklaşım açısından değerlendirme | [1] s.125-154; [2] s.3-46; [4] s.13-197 |
3 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını benimsenen yaklaşım açısından değerlendirme | [1] s.498-501; [3] s.20-140 |
4 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını kazanımlar açısından değerlendirme | [3] s.20-140 |
5 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını değerler açısından değerlendirme | [1] s.498-501; [2] s.67-90 |
6 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını değerler açısından değerlendirme | [2] s.67-90 |
7 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını değerler açısından değerlendirme | [1] s.307-348; [2] s.179-219 |
8 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını beceriler açısından değerlendirme | [1] s.349-376; [2] s.117-148 |
9 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını beceriler açısından değerlendirme | [2] s.435-570 |
10 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını Atatürkçülük konuları açısından değerlendirme | [2] s.435-570 |
11 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını aradisiplinler açısından değerlendirme | [2] s.223-434; [4] s.180-197 |
12 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını dersiçi ilişkilendirme açısından değerlendirme | [2] s.223-434; [4] s.180-197 |
13 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını öğretim materyalleri açısından değerlendirme | [1] s.411-453 |
14 | Sosyal Bilgiler Öğretim Programını ölçme ve değerlendirme açısından değerlendirme | [1] s.411-453 |