1 | Öğrencilerle tanışma. Öğrencilere dönem içinde işlenecek konularla ilgili açıklamalarda bulunma ve sorumluluklarını belirleme. | [1] s. 411-453 [2] s. 571-624 [3] s. 400-401 [4] s. 180-197 |
2 | Ölçme ve değerlendirme kavramı | [1] s. 411-453 |
3 | Performans değerlendirme | [1] s. 411-453 [2] s. 571-624 |
4 | Performans değerlendirme | [1] s. 411-453 [2] s. 571-624 |
5 | Sosyal bilgiler öğretiminde performans değerlendirme yaklaşımının özellikleri | [1] s. 411-453 [2] s. 571-624 [3] s. 400-401 |
6 | Sosyal bilgiler öğretiminde performans değerlendirme yaklaşımının özellikleri | [1] s. 411-453 [2] s. 571-624 [3] s. 400-401 |
7 | Sosyal bilgilerde performans değerlendirme araçları | [1] s. 411-453 |
8 | Sosyal bilgilerde proje görevi | [3] s. 400-401 |
9 | Sosyal bilgilerde portfolyo | [1] s. 411-453 |
10 | Sosyal bilgilerde performans görevi | [2] s. 571-624 [3] s. 400-401 |
11 | Sosyal bilgilerde rubrikler | [1] s. 411-453 [2] s. 571-624 [3] s. 400-401 |
12 | Gözlem, öz değerlendirme, tutum ölçeği | [1] s. 411-453 [2] s. 571-624 [3] s. 400-401 |
13 | Kontrol listesi | [2] s. 571-624 |
14 | Diğer ölçme ve değerlendirme yöntem ve teknikleri | [1] s. 411-453 [2] s. 571-624 [4] s. 180-197 |