1 | USLU S., YEŞİLBURSA C. C. (2014). Öğretmen adayları için "müze eğitimine ilişkin öz-yeterlik inancı ölçeği" geliştirme çalışması. The International Journal of Human Sciences (IJHS), 11(2), 1306-1319. |
2 | YEŞİLBURSA C. C., USLU S. (2014). Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Müze Eğitimine Yönelik Öz-Yeterlik İnançları. International Journal Of Eurasia Social Sciences, 5(16), 410-428. |
3 | BUYURGAN, S., MERCİN, L., ÖZSOY V. (Ed). (2005). Görsel Sanatlar Eğitiminde Müze Eğitimi ve Uygulamaları. Ankara: Görsel Sanatlar Eğitimi Derneği Yayınları. |
4 | HENDERSON, T. Z., ATENCİO, D. J. (2007). Integration of Play, Learning, and Experience: What Museums Afford Young Visitors, Early Childhood Education Journal, 35, 245–251. |
5 | KAHRAMAN, A. ve METE, S. (2006). Müze Yönetimi ve Pazarlaması. İstanbul: Kitabevi Yayınları Sanatçı Müzeleri Derleme İletişim Yayınevi |
6 | YÜCEL, E. (1999). Türkiye'de Müzecilik. İstanbul: Arkeoloji ve Sanat Yayınları |
7 | RİVİERE, G. H. (1962). Müzelerin Eğitimdeki Rolü Hakkında. İstanbul: ICOM Türkiye Komitesi Yayınları |
8 | ONUR, B. (2000). "Müze Ortamında Çocukla İletişim" Kültür ve İletişim. |