1 | Ata, B., & Bağcı, İ. (2007). Sosyal bilgiler eğitimi açısından eğitim klasikleri incelemeleri. Ankara: Pegem A Yayıncılık. |
2 | Baltacıoğlu, İ. H. (1995). Talim ve Terbiye’de İnkılâp. Haz. R. Canım ve R. Y. Kıncal, İstanbul: .M.E.B. Yay. |
3 | Comenius, J. A. (1964) Büyük Didaktika. Çev. Hasip A. AYTUNA Ankara: MEB Yay. |
4 | Condorcet,(1971) Milli Eğitim Üzerine İncelemeler. Çev. Osman Horasanlı. İstanbul: MEB Yay. |
5 | Dewey, J. (1996) Demokrasi ve Eğitimi çev. M. Salih Otaran İstanbul: Başarı yay. |
6 | Durkheim, E. (1950) Terbiye ve Sosyoloji. Çev. İ. Memduh Seydol. İstanbul: Sinan Matbaası. |
7 | Gardner, H. (1999) Çoklu Zeka. Çev. Meral Tüzel. İstanbul: Enka Okulları. |
8 | Livingstone, R.(1969) Eğitimde Geleceğe Bakış. Çev. Turhan Oğuzkan. Ankara: Milli Eğitim Basımevi. |
9 | Piaget, J. (1939) Çocukta Hüküm ve Muhakeme, çev. Sabri Esat Siyavuşgil, İst. Devlet Matbaası. |
10 | Rousseau, J. J. (2000). Emile ya da Çocuk Eğitimi. Çev. Mehmet Baştürk ve Yavuz Kızılçim. İstanbul: Babil Yayınları. |