1 | Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma. | |
2 | Popüler Kültür ve popüler kültür ürünleri | Ölçer, D. (2006). Popüler kültürel imgeler açısından “tarkan” çizgi romanı üzerinde bir inceleme. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.Özbek, M. (2003). Popüler kültür ve orhan gencebay arabeski. (6. Basım). İstanbul: İletişim Yayınları. |
3 | Çizgi romanın tanımı ve çizgi romanın dünyada gelişimi | Topkaya, Y. (2016). Eğitici çizgi romanlar ile sosyal bilgiler öğretimi (Ed. H. Tokcan), Sosyal bilgilerde yazılı ve sözlü edebiyat incelemeleri içinde (s.457-485). Ankara: Pegem Akademi |
4 | Çizgi romanın Türkiye’de gelişimi | Alsaç, Ü. (1994). Türkiye’de karikatür, çizgi roman ve çizgi film. İstanbul: İletişim Yayınları. Cantek, L. (2002). Türkiye’de çizgi roman. İstanbul: İletişim Yayınları. Güngör, N. (1996). Türkiye’de popüler kültür ve çizgi roman. G.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 12(1-2), 337-354. |
5 | Çizgi romanın biçimsel özellikleri, çizgi romanda konu karakter ve dil, zaman ve mekan | Topkaya, Y. (2016). Eğitici çizgi romanlar ile sosyal bilgiler öğretimi (Ed. H. Tokcan), Sosyal bilgilerde yazılı ve sözlü edebiyat incelemeleri içinde (s.457-485). Ankara: Pegem Akademi |
6 | Çizgi romanda senaryo ve senaryo yazım teknikleri | Kireççi, Ü. (2008). Çizgi roman senaryosu. (1. Basım). İstanbul: CreaYayıncılık. |
7 | Çizgi roman türleri | Topkaya, Y. (2016). Eğitici çizgi romanlar ile sosyal bilgiler öğretimi (Ed. H. Tokcan), Sosyal bilgilerde yazılı ve sözlü edebiyat incelemeleri içinde (s.457-485). Ankara: Pegem Akademi Bolan, B. (2000). Çizgi roman sanatı. (1. Basım). İstanbul: Engin Yayıncılık. |
8 | Çizgi Roman'ın eğitimdeki yeri | Topkaya, Y. (2016). Eğitici çizgi romanlar ile sosyal bilgiler öğretimi (Ed. H. Tokcan), Sosyal bilgilerde yazılı ve sözlü edebiyat incelemeleri içinde (s.457-485). Ankara: Pegem Akademi |
9 | Çizgi romanın sosyal bilgiler öğretiminde yeri | Topkaya, Y. (2016). Eğitici çizgi romanlar ile sosyal bilgiler öğretimi (Ed. H. Tokcan), Sosyal bilgilerde yazılı ve sözlü edebiyat incelemeleri içinde (s.457-485). Ankara: Pegem Akademi |
10 | Sosyal bilgilerde eğitici çizgi roman kullanımı ve örnekler | Topkaya, Y. (2014). Vatandaşlık ve demokrasi eğitimi dersinde eğitici çizgi roman kullanımının bilişsel ve duyuşsal öğrenmelere etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum. Özdemir, E. (2010). Eğitici çizgi romanların altıncı sinif öğrencilerinin ısı transferi kavramındaki başarısı üzerindeki etkileri. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Ankara. |
11 | Sosyal bilgilerde eğitici çizgi roman kullanımı ve örnekler | Topkaya, Y. (2014). Vatandaşlık ve demokrasi eğitimi dersinde eğitici çizgi roman kullanımının bilişsel ve duyuşsal öğrenmelere etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum. Özdemir, E. (2010). Eğitici çizgi romanların altıncı sinif öğrencilerinin ısı transferi kavramındaki başarısı üzerindeki etkileri. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Ankara. |
12 | Sosyal bilgilerde eğitici çizgi roman kullanımı ve örnekler (Uygulama) | Topkaya, Y. (2014). Vatandaşlık ve demokrasi eğitimi dersinde eğitici çizgi roman kullanımının bilişsel ve duyuşsal öğrenmelere etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum. Özdemir, E. (2010). Eğitici çizgi romanların altıncı sinif öğrencilerinin ısı transferi kavramındaki başarısı üzerindeki etkileri. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Ankara. |
13 | Sosyal bilgilerde eğitici çizgi roman kullanımı ve örnekler (Uygulama) | Topkaya, Y. (2014). Vatandaşlık ve demokrasi eğitimi dersinde eğitici çizgi roman kullanımının bilişsel ve duyuşsal öğrenmelere etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum. Özdemir, E. (2010). Eğitici çizgi romanların altıncı sinif öğrencilerinin ısı transferi kavramındaki başarısı üzerindeki etkileri. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Ankara. |
14 | Ödev teslimi; genel değerlendirme | Topkaya, Y. (2016). Eğitici çizgi romanlar ile sosyal bilgiler öğretimi (Ed. H. Tokcan), Sosyal bilgilerde yazılı ve sözlü edebiyat incelemeleri içinde (s.457-485). Ankara: Pegem Akademi Topkaya, Y. (2014). Vatandaşlık ve demokrasi eğitimi dersinde eğitici çizgi roman kullanımının bilişsel ve duyuşsal öğrenmelere etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum. |