1 | Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma. | |
2 | Beceri Nedir? Sosyal Bilgilerde beceriler | Safran, M. (2015). Sosyal Bilgiler Öğretimi (Ed:M.Safran). Ankara:Pegem Akademi Şimşek, A. ve Kaymakçı, S.(2015). Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi. (Ed:A. Şimşek ve S. Kaymakçı). Ankara:Pegem Akademi |
3 | Harita okuma ve atlas kullanma becerisi | Safran, M. (2015). Sosyal Bilgiler Öğretimi (Ed:M.Safran). Ankara:Pegem Akademi |
4 | Mekânı algılama Nedir? | Baloğlu Uğurlu, N. VE Aladağ, E. (2015). Mekânsal Düşünmenin Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Yeri Ve Öğretmenlerin Bu Beceri Hakkındaki Görüşler. Marmara Coğrafya Dergisi 32, s.22-42. |
5 | Mekânsal Bilişin Gelişimi ile İlgili Teoriler | Baloğlu Uğurlu, N. VE Aladağ, E. (2015). Mekânsal Düşünmenin Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Yeri Ve Öğretmenlerin Bu Beceri Hakkındaki Görüşler. Marmara Coğrafya Dergisi 32, s.22-42. |
6 | Çocukta Temel Mekân Bilişinin Gelişimi | Safi, H. (2010). Sosyal bilgiler öğretim programında yer alan mekânı algılama becerisinin geliştirilmesi hakkında öğretmen görüşleri. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul. |
7 | Mekânı algılama ve Bilişsel (Zihinsel) Haritalar | Safi, H. (2010). Sosyal bilgiler öğretim programında yer alan mekânı algılama becerisinin geliştirilmesi hakkında öğretmen görüşleri. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul. |
8 | Mekânsal Biliş ve Mekânsal Tasvir | Baloğlu Uğurlu, N. VE Aladağ, E. (2015). Mekânsal Düşünmenin Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Yeri Ve Öğretmenlerin Bu Beceri Hakkındaki Görüşler. Marmara Coğrafya Dergisi 32, s.22-42. |
9 | Mekân Bilişinin Gelişimi | Baloğlu Uğurlu, N. VE Aladağ, E. (2015). Mekânsal Düşünmenin Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Yeri Ve Öğretmenlerin Bu Beceri Hakkındaki Görüşler. Marmara Coğrafya Dergisi 32, s.22-42. |
10 | Çocukta Temel Mekân Bilişinin Gelişimi | Baloğlu Uğurlu, N. VE Aladağ, E. (2015). Mekânsal Düşünmenin Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Yeri Ve Öğretmenlerin Bu Beceri Hakkındaki Görüşler. Marmara Coğrafya Dergisi 32, s.22-42. |
11 | Mekânsal Bilişi Etkileyen Faktörler | Taşkıran, C., Baş, K., Bulut, B. (2016). Sosyal bilgiler dersinin kendine özgü becerilerinin kazandırılma düzeyi. Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), ss. 1-19. |
12 | Sosyal Bilgilerde Mekânı Algılama Becerisinin Yeri | Taşkıran, C., Baş, K., Bulut, B. (2016). Sosyal bilgiler dersinin kendine özgü becerilerinin kazandırılma düzeyi. Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), ss. 1-19. Çelikkaya, T. (2011). Sosyal bilgiler programında yer alan becerilerin kazandırılma düzeyi: öğretmen görüşleri. Kastamonu Eğitim Dergisi, 19(3), s.969-990. |
13 | 2005-2018 programlarında mekanı algılama becerisi | Taşkıran, C., Baş, K., Bulut, B. (2016). Sosyal bilgiler dersinin kendine özgü becerilerinin kazandırılma düzeyi. Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), ss. 1-19. |
14 | Sosyal bilgiler ders kitaplarında mekanı algılama becerisi | Taşkıran, C., Baş, K., Bulut, B. (2016). Sosyal bilgiler dersinin kendine özgü becerilerinin kazandırılma düzeyi. Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), ss. 1-19. Çelikkaya, T. (2011). Sosyal bilgiler programında yer alan becerilerin kazandırılma düzeyi: öğretmen görüşleri. Kastamonu Eğitim Dergisi, 19(3), s.969-990. |