1 | Okul dışı sosyal bilgiler eğitiminin tanımı, önemi, işlevi ve başlıca kavramları. | 1-2 |
2 | Coğrafya ve doğa eğitimindeki yeri, önemi, işlevi ve başlıca kavramlar. | 3 |
3 | Çevre korumacılık ve doğa severlikte başlıca yaklaşımlar. | 2 |
4 | Doğa koruma statüleri ve korunan alanlar. | 4 |
5 | Ulusal ve uluslararası resmi kuruluşlar, koruma sözleşmeleri ve uygulamalar. | 4 |
6 | Korunan alanların doğa eğitimindeki yeri ve önemi. | 5 |
7 | Korunan alanlarda başlıca doğa eğitimi yöntemleri. | 5 |
8 | Ara sınav. | |
9 | Gönüllü çevre kuruluşları (STK) ve doğa eğitimindeki önemi. | 2-3-4-5 |
10 | Çevresel vatandaşlık yaklaşımı. | 2-3-4-5 |
11 | Korunan doğal alanlarda Devlet-STK işbirliği. | 2-3-4-5 |
12 | Örnek projeler ve başarı öyküleri. | 2-3-4-5 |
13 | Örnek etkinlik hazırlama. | 2-3-4-5 |
14 | Arazi çalışması. | uygulama |