SNF5103 / OKUDUĞUNU ANLAMA EĞİTİMİ TEZSİZ YL

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Okuma ve anlama kavramlarının tartışılmasıAkyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık. s. 1-150
2Okuma öğretimi sürecinin incelenmesiAkyol, H. (2009) Türkçe Öğretim Yöntemleri. PegemA yayınları Kırkkılıç, A. ve Akyol, H. (2009) İlköğretimde Türkçe Öğretimi. PegemA yayınları. s. 1-150
3Okuma öğretimi sürecinin incelenmesiAkyol, H. (2009) Türkçe Öğretim Yöntemleri. PegemA yayınları Kırkkılıç, A. ve Akyol, H. (2009) İlköğretimde Türkçe Öğretimi. PegemA yayınları. s. 1-150
4Okuma öğretim yöntem ve tekniklerinin irdelenmesiAkyol, H. (2009) Türkçe Öğretim Yöntemleri. PegemA yayınları Kırkkılıç, A. ve Akyol, H. (2009) İlköğretimde Türkçe Öğretimi. PegemA yayınları s. 1-150
5Okuma öğretim yöntem ve tekniklerinin irdelenmesiAlanda yazılmış tezler ve makaleler.
6Anlama sürecinin incelenmesiAlanda yazılmış tezler ve makaleler.
7Ara Sınav 
8Anlama yöntem ve teknikleriAlanda yazılmış tezler ve makaleler.
9Anlama yöntem ve tekniklerAlanda yazılmış tezler ve makaleler.
10Okuma anlama ilişkisiAlanda yazılmış tezler ve makaleler.
11Okuma anlama ilişkisiTürkçe 1-4. Sınıf Ders Kitapları s. 1-150
12Metinlerin incelenmesiTürkçe 1-4. Sınıf Ders Kitapları s. 1-150
13Metinlerin incelenmesiTürkçe 1-4. Sınıf Ders Kitapları s. 1-150
14Genel dönem değerlendirmesi