1 | Okuma ve anlama kavramlarının tartışılması | Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık. s. 1-150 |
2 | Okuma öğretimi sürecinin incelenmesi | Akyol, H. (2009) Türkçe Öğretim Yöntemleri. PegemA yayınları Kırkkılıç, A. ve Akyol, H. (2009) İlköğretimde Türkçe Öğretimi. PegemA yayınları. s. 1-150 |
3 | Okuma öğretimi sürecinin incelenmesi | Akyol, H. (2009) Türkçe Öğretim Yöntemleri. PegemA yayınları Kırkkılıç, A. ve Akyol, H. (2009) İlköğretimde Türkçe Öğretimi. PegemA yayınları. s. 1-150 |
4 | Okuma öğretim yöntem ve tekniklerinin irdelenmesi | Akyol, H. (2009) Türkçe Öğretim Yöntemleri. PegemA yayınları Kırkkılıç, A. ve Akyol, H. (2009) İlköğretimde Türkçe Öğretimi. PegemA yayınları s. 1-150 |
5 | Okuma öğretim yöntem ve tekniklerinin irdelenmesi | Alanda yazılmış tezler ve makaleler. |
6 | Anlama sürecinin incelenmesi | Alanda yazılmış tezler ve makaleler. |
7 | Ara Sınav | |
8 | Anlama yöntem ve teknikleri | Alanda yazılmış tezler ve makaleler. |
9 | Anlama yöntem ve teknikler | Alanda yazılmış tezler ve makaleler. |
10 | Okuma anlama ilişkisi | Alanda yazılmış tezler ve makaleler. |
11 | Okuma anlama ilişkisi | Türkçe 1-4. Sınıf Ders Kitapları s. 1-150 |
12 | Metinlerin incelenmesi | Türkçe 1-4. Sınıf Ders Kitapları s. 1-150 |
13 | Metinlerin incelenmesi | Türkçe 1-4. Sınıf Ders Kitapları s. 1-150 |
14 | Genel dönem değerlendirmesi | |