1 | Öğrencilerle tanışma. Öğrencilere dönem içinde işlenecek konularla ilgili açıklamalarda bulunma ve sorumluluklarını belirleme. | Öztürk, C. (ed). (2011). Farklı ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Ata, B. ve diğ. (2009) Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Safran, M. (2009). Sosyal bilglier öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Öztürk, C. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Sönmez, V. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi ve öğretmen klavuzu. Anı yayıncılık: Ankara. s.1-150 |
2 | Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarına Genel Bakış ve Öğretim Programı- Sürdürülebilir Kalkınma Arasındaki İlişkinin Tartışılması | Öztürk, C. (ed). (2011). Farklı ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Ata, B. ve diğ. (2009) Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Safran, M. (2009). Sosyal bilglier öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Öztürk, C. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Sönmez, V. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi ve öğretmen klavuzu. Anı yayıncılık: Ankara s.1-150 |
3 | Almanya | Öztürk, C. (ed). (2011). Farklı ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Ata, B. ve diğ. (2009) Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Safran, M. (2009). Sosyal bilglier öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Öztürk, C. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Sönmez, V. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi ve öğretmen klavuzu. Anı yayıncılık: Ankara. s.1-150 |
4 | ABD | |
5 | Finlandiya | |
6 | Güney Afrika | |
7 | İngiltere | |
8 | İrlanda | |
9 | Japonya | |
10 | Kanada | |
11 | Mısır | |
12 | Pakistan | |
13 | Yeni Zelanda | |
14 | Yunanistan | |