SNF5106 / FARKLI ÜLKELERDE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ TEZSİZ YL

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Öğrencilerle tanışma. Öğrencilere dönem içinde işlenecek konularla ilgili açıklamalarda bulunma ve sorumluluklarını belirleme.Öztürk, C. (ed). (2011). Farklı ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Ata, B. ve diğ. (2009) Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Safran, M. (2009). Sosyal bilglier öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Öztürk, C. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Sönmez, V. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi ve öğretmen klavuzu. Anı yayıncılık: Ankara. s.1-150
2Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarına Genel Bakış ve Öğretim Programı- Sürdürülebilir Kalkınma Arasındaki İlişkinin TartışılmasıÖztürk, C. (ed). (2011). Farklı ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Ata, B. ve diğ. (2009) Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Safran, M. (2009). Sosyal bilglier öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Öztürk, C. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Sönmez, V. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi ve öğretmen klavuzu. Anı yayıncılık: Ankara s.1-150
3AlmanyaÖztürk, C. (ed). (2011). Farklı ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Ata, B. ve diğ. (2009) Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Safran, M. (2009). Sosyal bilglier öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Öztürk, C. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi. Pegem a yayıncılık: Ankara Sönmez, V. (2009). Sosyal bilgiler öğretimi ve öğretmen klavuzu. Anı yayıncılık: Ankara. s.1-150
4ABD 
5Finlandiya 
6Güney Afrika 
7İngiltere 
8İrlanda 
9Japonya 
10Kanada 
11Mısır 
12Pakistan 
13Yeni Zelanda 
14Yunanistan