SNF5109 / AKICI OKUMA EĞİTİMİ TEZSİZ YL

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Akıcı okuma çalışmalarının tarihsel gelişimiKardaş, M.N., Kaya, M. (Edit. 2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık
2Akıcı Okuma Kavramsal TemelleriKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık
3Tekrarlı Okuma MetoduKeskin, H. K. & Baştuğ, M.(2013). Geçmişten Günümüze Akıcı Okuma. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 17 (1).
4Destekleyici Okuma MetotlarıRasinski, T. (2010). The Fluent Reader (2nd Edition). New York: Scholastic Publication
5Yapılandırılmış okuma yöntemleriKESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara
6Akıcı okuma stratejileriKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık
7Akıcı okuma stratejileriKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık
8Ara sınav 
9Eko, eşli ve paylaşımlı okuma yöntemleriKESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara
10Prozodik modelleme yöntemiKESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara.
11Nörolojik Etki yöntemiBaştuğ, M & Kaman, Ş.(2013). Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Yıl 13, Sayı 25, , 291 – 309.
12Akıcı okumanın değerlendirilmesiKardaş, M.N., Kaya, M. (Edit. 2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık.KESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara.
13Akıcı okumanın değerlendirilmesiKESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara.Kardaş, M.N., Kaya, M. (Edit. 2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık
14Genel sınav