1 | Akıcı okuma çalışmalarının tarihsel gelişimi | Kardaş, M.N., Kaya, M. (Edit. 2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık |
2 | Akıcı Okuma Kavramsal Temelleri | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık |
3 | Tekrarlı Okuma Metodu | Keskin, H. K. & Baştuğ, M.(2013). Geçmişten Günümüze Akıcı Okuma. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi. 17 (1). |
4 | Destekleyici Okuma Metotları | Rasinski, T. (2010). The Fluent Reader (2nd Edition). New York: Scholastic Publication |
5 | Yapılandırılmış okuma yöntemleri | KESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara |
6 | Akıcı okuma stratejileri | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık |
7 | Akıcı okuma stratejileri | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık |
8 | Ara sınav | |
9 | Eko, eşli ve paylaşımlı okuma yöntemleri | KESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara |
10 | Prozodik modelleme yöntemi | KESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara. |
11 | Nörolojik Etki yöntemi | Baştuğ, M & Kaman, Ş.(2013). Nörolojik Etki Yönteminin Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Anlama Becerilerine Etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, Yıl 13, Sayı 25, , 291 – 309. |
12 | Akıcı okumanın değerlendirilmesi | Kardaş, M.N., Kaya, M. (Edit. 2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık.KESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara. |
13 | Akıcı okumanın değerlendirilmesi | KESKIN, H. K. (2012). Akıcı Okuma Yöntemlerinin Okuma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Yayınlanmamış doktora tezi. Gazi Üniversitesi, Ankara.Kardaş, M.N., Kaya, M. (Edit. 2020).Okuma Eğitimi.Ankara:Pegema YAyıncılık |
14 | Genel sınav | |