1 | Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımlarına İlişkin Temel Kavramlar | Constructivist Views on the Teaching and Learning of Mathematics, Ed: Davis, maher And Noddings, NCTM 1990. |
2 | Öğrenme Stilleri: Kavram ve Kapsamı | Constructivist Views on the Teaching and Learning of Mathematics, Ed: Davis, maher And Noddings, NCTM 1990. |
3 | Öğrenme Stilleri ile İlgili Alanlar | Learning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998. |
4 | Öğrenme Stratejileri: Kavram ve Kapsamı | Learning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998. |
5 | Öğrenme Stratejilerinin Sınıflandırılması | Learning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998. |
6 | Öğrenme Stili-Öğrenme Stratejisi İlişkisi | Constructivist Views on the Teaching and Learning of Mathematics, Ed: Davis, maher And Noddings, NCTM 1990. |
7 | Öğrenme Stratejilerinin Öğretimi | Learning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998. |
8 | Öğrenme Stil ve Stratejilerini Belirleme Araçları | Handbook of Research On Mathematics Teaching And Learning, Ed. Douglas A. Grouws, NCTM 1992, Macmillan Library Reference. |
9 | Öğretimde Stil ve Stratejilerden Yararlanma | Constructivism, Cathrine Twomey Fosnot, Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayıncılık, 2007. |
10 | Öğretme Stilleri | Learning Theories- An Educational Perspective, Dale H. Schunk, Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayıncılık, 2009. |
11 | Öğretme Stratejileri | Learning Theories- An Educational Perspective, Dale H. Schunk, Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayıncılık, 2009. |
12 | Öğrenme ve Öğretme Stratejileri Arasındaki İlişki | Learning Theories- An Educational Perspective, Dale H. Schunk, Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayıncılık, 2009. |
13 | Öğrenme ve Öğretme Stil ve Stratejileri ile İlgili Araştırmalar | Learning Theories- An Educational Perspective, Dale H. Schunk, Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayıncılık, 2009. |
14 | Dersin Değerlendirilmesi | Learning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998. |