SNF5114 / Matematik Öğretiminde Öğrenme-Öğretme Stratejileri

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımlarına İlişkin Temel KavramlarConstructivist Views on the Teaching and Learning of Mathematics, Ed: Davis, maher And Noddings, NCTM 1990.
2Öğrenme Stilleri: Kavram ve KapsamıConstructivist Views on the Teaching and Learning of Mathematics, Ed: Davis, maher And Noddings, NCTM 1990.
3Öğrenme Stilleri ile İlgili AlanlarLearning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998.
4Öğrenme Stratejileri: Kavram ve KapsamıLearning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998.
5Öğrenme Stratejilerinin SınıflandırılmasıLearning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998.
6Öğrenme Stili-Öğrenme Stratejisi İlişkisiConstructivist Views on the Teaching and Learning of Mathematics, Ed: Davis, maher And Noddings, NCTM 1990.
7Öğrenme Stratejilerinin ÖğretimiLearning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998.
8Öğrenme Stil ve Stratejilerini Belirleme AraçlarıHandbook of Research On Mathematics Teaching And Learning, Ed. Douglas A. Grouws, NCTM 1992, Macmillan Library Reference.
9Öğretimde Stil ve Stratejilerden YararlanmaConstructivism, Cathrine Twomey Fosnot, Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayıncılık, 2007.
10Öğretme StilleriLearning Theories- An Educational Perspective, Dale H. Schunk, Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayıncılık, 2009.
11Öğretme StratejileriLearning Theories- An Educational Perspective, Dale H. Schunk, Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayıncılık, 2009.
12Öğrenme ve Öğretme Stratejileri Arasındaki İlişkiLearning Theories- An Educational Perspective, Dale H. Schunk, Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayıncılık, 2009.
13Öğrenme ve Öğretme Stil ve Stratejileri ile İlgili AraştırmalarLearning Theories- An Educational Perspective, Dale H. Schunk, Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayıncılık, 2009.
14Dersin DeğerlendirilmesiLearning How to Learn, Joseph D. Novak, Cambridge University Press, 1998.