1 | Öğrencilerle tanışma. | |
2 | Beyin ve okuma yazmadaki önemi. | ? ??????... (2003). Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi Türkçe?nin Öğretimi Özel Sayısı. Niğde, 13. Sayı, Bahar. |
3 | Beyin rahatsızlıklarının neden olduğu okuma yazma sorunları. | ? ??????... (2003). Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi Türkçe?nin Öğretimi Özel Sayısı. Niğde, 13. Sayı, Bahar. |
4 | Anlama ve beyin. | ? Cathy Collins BLOCK ve Michael PRESSLEY (Ed.). (2002). Comprehension Instruction Research Based Best Practice. New York: Guilford Press. |
5 | Toplumsal örgütler ve okuma. | ? Hayati AKYOL (2005). Türkçe İlk Okuma-Yazma Öğretimi. Ankara: PegemA Yayıncılık |
6 | Okumanın sosyal işlevleri | ? Hayati AKYOL (2005). Türkçe İlk Okuma-Yazma Öğretimi. Ankara: PegemA Yayıncılık |
7 | Okumanın siyasal işlevleri | ? Hayati AKYOL (2005). Türkçe İlk Okuma-Yazma Öğretimi. Ankara: PegemA Yayıncılık |
8 | Öğretmenlerin ilk okuma ve yazmada karşılaştıkları güçlüklerin tespiti. | ? Hasan GÜLERYÜZ. (1991). Programlanmış İlkokuma-Yazma Öğretimi Öğretmen El Kitabı. Ankara: Semih Eğitim Kültür Yayınları. |
9 | Öğretmenlerin ilk okuma ve yazmada karşılaştıkları güçlüklerin tespiti. | ? Hasan GÜLERYÜZ. (1991). Programlanmış İlkokuma-Yazma Öğretimi Öğretmen El Kitabı. Ankara: Semih Eğitim Kültür Yayınları. |
10 | Öğretmenlerin ilk okuma ve yazmada karşılaştıkları güçlüklerin giderilmesine yönelik çalışmalar. | ? Hayati AKYOL (2005). Türkçe İlk Okuma-Yazma Öğretimi. Ankara: PegemA Yayıncılık |
11 | Öğretmenlerin ilk okuma ve yazmada karşılaştıkları güçlüklerin giderilmesine yönelik çalışmalar. | ? Hayati AKYOL (2005). Türkçe İlk Okuma-Yazma Öğretimi. Ankara: PegemA Yayıncılık |
12 | Konu ile ilgili makale ve tezlerin incelenmesi | ? Makaleler ve tezler |
13 | Konu ile ilgili makale ve tezlerin incelenmesi | ? Makaleler ve tezler |
14 | Final ? dönem değerlendirmesi | |