1 | Okuma Kavramı Üzerine | Albert, J. Harris, & Edward, R. Sipay (1990) How to Increase Reading Ability Rebecca, Barr., Michael, L. Kamil., Peter, Mosenthal, & P. David, Pearson. (Eds) (1991). |
2 | Okumanın Temel Bileşenleri | Handbook of Reading research. Vol. II. Eric, Jensen (1998) Teaching with the Brain in Mind ASCD. Eric, Jensen. (1996) Brain-based Learning. Turning Point Publishing |
3 | Okuma Yaklaşımlarının Tarihsel Gelişimi | Albert, J. Harris, & Edward, R. Sipay (1990) How to Increase Reading Ability Rebecca, Barr., Michael, L. Kamil., Peter, Mosenthal, & P. David, Pearson. (Eds) (1991). |
4 | Okuma Modelleri | Handbook of Reading research. Vol. II. Eric, Jensen (1998) Teaching with the Brain in Mind ASCD. Eric, Jensen. (1996) Brain-based Learning. Turning Point Publishing |
5 | Okuma Yöntemleri -(Teknikler ve Uygulamaları) | Rasinski, T. V. (2010). The Fluent reader: Oral reading strategies for building word recognition, fluency, and comprehension. New York: Scholastic. |
6 | Okuma Yöntemleri-(Teknikler ve Uygulamaları) | Rasinski, T. V. (2010). The Fluent reader: Oral reading strategies for building word recognition, fluency, and comprehension. New York: Scholastic. |
7 | Okuduğunu Anlama Teori ve Yöntemleri | Akyol, H. (2010). Türkçe öğretimi. Ankara: Pegem. Akyol, H. (2011). İlk okuma yazma öğretimi.Ankara: Pegem |
8 | Okuma Eğitiminde Değerlendirme Süreci | Akyol, H. (2010). Türkçe öğretimi. Ankara: Pegem. Akyol, H. (2011). İlk okuma yazma öğretimi.Ankara: Pegem |
9 | Anlama Eğitiminde Değerlendirme Süreci | Güneş, F. (2007). Türkçe öğretimi ve zihinsel yapılandırma. Ankara: Nobel |
10 | Okuma Öğretimine Yönelik Etkinlik Hazırlama | |
11 | Anlama Öğretimine Yönelik Etkinlik Hazırlama | |
12 | Okumanın Değerlendirilmesine Yönelik Uygulama | |
13 | Anlamanın Değerlendirilmesine Yönelik uygulama Örnekleri | |
14 | Okumada araştırma konuları | |