SNF6121 / OKUMA EĞİTİMİNDE YAKLAŞIMLAR TEZLİ YL

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Okuma Kavramı Üzerine Albert, J. Harris, & Edward, R. Sipay (1990) How to Increase Reading Ability Rebecca, Barr., Michael, L. Kamil., Peter, Mosenthal, & P. David, Pearson. (Eds) (1991).
2Okumanın Temel BileşenleriHandbook of Reading research. Vol. II. Eric, Jensen (1998) Teaching with the Brain in Mind ASCD. Eric, Jensen. (1996) Brain-based Learning. Turning Point Publishing
3Okuma Yaklaşımlarının Tarihsel GelişimiAlbert, J. Harris, & Edward, R. Sipay (1990) How to Increase Reading Ability Rebecca, Barr., Michael, L. Kamil., Peter, Mosenthal, & P. David, Pearson. (Eds) (1991).
4Okuma ModelleriHandbook of Reading research. Vol. II. Eric, Jensen (1998) Teaching with the Brain in Mind ASCD. Eric, Jensen. (1996) Brain-based Learning. Turning Point Publishing
5Okuma Yöntemleri -(Teknikler ve Uygulamaları)Rasinski, T. V. (2010). The Fluent reader: Oral reading strategies for building word recognition, fluency, and comprehension. New York: Scholastic.
6Okuma Yöntemleri-(Teknikler ve Uygulamaları)Rasinski, T. V. (2010). The Fluent reader: Oral reading strategies for building word recognition, fluency, and comprehension. New York: Scholastic.
7Okuduğunu Anlama Teori ve YöntemleriAkyol, H. (2010). Türkçe öğretimi. Ankara: Pegem. Akyol, H. (2011). İlk okuma yazma öğretimi.Ankara: Pegem
8Okuma Eğitiminde Değerlendirme SüreciAkyol, H. (2010). Türkçe öğretimi. Ankara: Pegem. Akyol, H. (2011). İlk okuma yazma öğretimi.Ankara: Pegem
9Anlama Eğitiminde Değerlendirme SüreciGüneş, F. (2007). Türkçe öğretimi ve zihinsel yapılandırma. Ankara: Nobel
10Okuma Öğretimine Yönelik Etkinlik Hazırlama 
11Anlama Öğretimine Yönelik Etkinlik Hazırlama 
12Okumanın Değerlendirilmesine Yönelik Uygulama  
13Anlamanın Değerlendirilmesine Yönelik uygulama Örnekleri 
14Okumada araştırma konuları