1 | Öğrencilerle Tanışma | |
2 | Bilgi çağında okuryazarlık ve önemi. | Demirel, Ö., Şahinel, M. (2006). Türkçe Öğretimi. 7. Baskı. Ankara: Pegema Yayıncılık |
3 | Okuma yazmaya hazır oluşluk nedir? Okuma-yazma öğretimi ve hazırlık. | Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık |
4 | İlköğretim Türkçe Öğretim Programı | MEB. Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Kılavuzu. Ankara: 2004. |
5 | İlköğretim Türkçe Öğretim Programı | MEB. Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Kılavuzu. Ankara: 2004. |
6 | Okumada anlama | Akyol, Hayati (Ed.). (2007). İlköğretimde Türkçe Öğretimi |
7 | Okumada anlama | Demirel, Özcan. Türkçe Öğretimi. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2003 |
8 | Metinler arası okuma, soru türleri ve Türkçe Öğretimi açısından önemi. | Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık |
9 | Dinleme ve Konuşma öğrenme alanlarının tanımı ve içeriği | Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık |
10 | Dinleme ve Konuşma öğrenme alanlarının tanımı ve içeriği | Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık |
11 | Görsel Okuma ve Görsel Sunu öğrenme alanlarının tanımı ve içeriği | Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık |
12 | Görsel Okuma ve Görsel Sunu öğrenme alanlarının tanımı ve içeriği | Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık |
13 | Türkçe öğretim materyalleri ve öğretimde kullanımı. | Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık |
14 | Final ? dönem değerlendirmesi | |