SNF6129 / Türkçe Öğretim Programının Değerlendirilmesi

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Öğrencilerle Tanışma 
2Bilgi çağında okuryazarlık ve önemi.Demirel, Ö., Şahinel, M. (2006). Türkçe Öğretimi. 7. Baskı. Ankara: Pegema Yayıncılık
3Okuma yazmaya hazır oluşluk nedir? Okuma-yazma öğretimi ve hazırlık.Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık
4İlköğretim Türkçe Öğretim ProgramıMEB. Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Kılavuzu. Ankara: 2004.
5İlköğretim Türkçe Öğretim ProgramıMEB. Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Kılavuzu. Ankara: 2004.
6Okumada anlama Akyol, Hayati (Ed.). (2007). İlköğretimde Türkçe Öğretimi
7Okumada anlamaDemirel, Özcan. Türkçe Öğretimi. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2003
8Metinler arası okuma, soru türleri ve Türkçe Öğretimi açısından önemi.Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık
9Dinleme ve Konuşma öğrenme alanlarının tanımı ve içeriğiAkyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık
10Dinleme ve Konuşma öğrenme alanlarının tanımı ve içeriğiAkyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık
11Görsel Okuma ve Görsel Sunu öğrenme alanlarının tanımı ve içeriğiAkyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık
12Görsel Okuma ve Görsel Sunu öğrenme alanlarının tanımı ve içeriğiAkyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık
13Türkçe öğretim materyalleri ve öğretimde kullanımı.Akyol, Hayati. (2006). Yeni Programa Uygun Türkçe Öğretim Yöntemleri. Ankara: KÖK Yayıncılık
14Final ? dönem değerlendirmesi