SNF6133 / DÜŞÜNME EĞİTİMİ TEZLİ YL

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Düşünme Kavramı üzerineAkınoğlu, O. (2001). Eleştirel düşünme becerilerini temel alan Fen Bilgisi öğretiminin öğrenme ürünlerine etkisi. Hacettepe Üniversitesi, Ankara, yayımlanmamış doktora tezi.
2Düşünme becerisinin eğitim ve birey açısından önemiDemirel, Ö. (1999). Kuramdan uygulamaya eğitimde program geliştirme. Ankara: Pegem-A Yayıncılık
3İlköğretim programlarında düşünme eğitimiMEB ÖĞRETİM PROGRAMLARI
4İlköğretim programlarında düşünme eğitimiÖzden, Y. (2000). Öğrenme ve öğretme, Ankara: Pegem-A Yayıncılık
5Üst düzey düşünme becerileri ve öğretimi-1Orhon, G. (2011). Yaratıcılık. Ankara: Pegem
6Üst düzey düşünme becerileri ve öğretimi-2Demirel, Ö. (2011). Eğitimde Yeni Yönelimler. Ankara: Pegem.
7Üst düzey düşünme becerileri ve öğretimi-3Kurnaz, A.(2011).Eleştirel Düşünme Öğretim Etkinlikleri. Konya.Eğitim Kitabevi
8Üst düzey düşünme becerileri ve öğretimi-4Özerbaş, M.,A. (2011). Yaratıcı Düşünme Öğrenme Ortamının Akademik Başarı ve Bilgilerin Kalıcılığa Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31(3), 675-705.
9Üst düzey düşünme becerileri ve öğretimi-5Yıldırım, R.(2004).Öğrenmeyi Öğrenmek.İstanbul.Sistem Yayıncılık.
10Düşünme becerilerinin öğretim sürecinde kullanılmasıSünbül.A.M.(2012). Öğretim İlkeve Yöntemleri. Konya. Eğitim Kitabevi
11Düşünme becerilerinin geliştirilmesine yönelik etkinlik hazırlama ve sunmaKurnaz, A.(2011).Eleştirel Düşünme Öğretim Etkinlikleri. Konya.Eğitim Kitabevi
12Düşünme becerilerinin geliştirilmesine yönelik etkinlik hazırlama ve sunmaTez-makale incelemesi
13Düşünme becerilerinin geliştirilmesine yönelik etkinlik hazırlama ve sunmaTez-makale incelemesi
14Düşünme becerilerinin geliştirilmesine yönelik etkinlik hazırlama ve sunmaTez-makale incelemesi