1 | Nesnelci ve Yapılandırmacı yaklaşımların tanıtımı, Yapılandırmacı öğrenmenin temelleri. Yansıma raporu 1. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
2 | Nesnelci ve Yapılandırmacı yaklaşımların karşılaştırılması, farklılıkların tartışılması. Yansıma raporu 2 ve 3. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
3 | Yapılandırmacı öğrenme kuramları; eğitim paradigmelerı. Yansıma raporu 4. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
4 | Durumlu öğrenme kuramının eğitimdeki yeri ve önemi Yansıma raporu 5. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
5 | Probleme dayalı öğrenme. Yansıma raporu 6. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
6 | Örnek olay temelli öğrenme. Yansıma Raporu 7. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
7 | Bilişsel esneklik ve ortam tasarımındaki yeri. Yansıma raporu 8. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
8 | Yapılandırmacı öğrenme ortamların tasarımında temel kavramlar: Bağlam, Bilgiyi yapılandırma, rehberlik, yansıtma. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
9 | Farklı yapılandırmacı öğrenme süreçlerinin incelenmesi.Yansıma raporu 9 | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
10 | Yapılandırmacı kuramlardan birine dayalı olarak bir ortamın tasarlanması ve geliştirilmesi. Sunum. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
11 | Yapılandırmacı kuramlardan birine dayalı olarak bir ortamın tasarlanması ve geliştirilmesi. Sunum. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
12 | Tasarlanan ortamın uygulanması ve sonuçların analizi. Sunum. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
13 | Tasarlanan ortamın uygulanması ve sonuçların analizi. Sunum. | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme Teorileri- Eğitimsel Bir Bakışla. Çeviri Editörü: Muzaffer Şahin, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Fosnot, C., T. (2007), Constructivism: Teori, Perspektifler ve Uygulama. Çeviri Editörü: Soner Durmuş, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara. Grouws, D., A. (Ed.)(1992), Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning. Macmillan Library Reference, New York. |
14 | Genel Değerlendirme. | |
| Loading… |
|