SNF6142 / İLKOKULDA TEMEL YETKİNLİKLERİN ÖĞRETİMİ TEZLİ YL

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Öğrencilerle tanışma, dersin kapsamı, amacı ve önemi hakkında tartışma 
2Türkiye Yeterlilikler Çerçevesinin (TYÇ) hedef ve işlevlerinin incelenmesiTürkiye Yeterlilikler Çerçevesi (www.myk.gov.tr)
3Türkiye Yeterlilikler Çerçevesinin (TYÇ) kapsamının incelenmesiTürkiye Yeterlilikler Çerçevesi (www.myk.gov.tr)
4Türkiye Yeterlilikler Çerçevesinin (TYÇ) sürdürülebilir kalkınmadaki ve ilkokul sosyal bilgiler programındaki işlevinin tartışılması2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı
5Türkiye Yeterlilikler Çerçevesinde yer alan anahtar yetkinliklerin incelenmesi2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı
6Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesiİlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı
7Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesiİlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı
8Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesiİlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı
9Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesiİlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı
10Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesiİlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı
11Anahtar yetkinliklerin öğretilebilmesi için öğretim yöntem ve tekniklerinin incelenmesiSchunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. Ankara: Nobel.
12Anahtar yetkinliklerin öğretilebilmesi için alternatif eğitim- öğretim ortamlarını tasarlanmasıDuman, B. (2017). Eğitimde çağdaş yaklaşımlar. Ankara:Pegem.
13Anahtar yetkinliklerin öğretilebilmesi için alternatif eğitim- öğretim ortamlarını tasarlanmasıSever, R., Aydın, M., & Koçoğlu, E. (2018). Alternatif yaklaşımlarla sosyal bilgiler eğitimi. Ankara: Pegem.