1 | Öğrencilerle tanışma, dersin kapsamı, amacı ve önemi hakkında tartışma | |
2 | Türkiye Yeterlilikler Çerçevesinin (TYÇ) hedef ve işlevlerinin incelenmesi | Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi (www.myk.gov.tr) |
3 | Türkiye Yeterlilikler Çerçevesinin (TYÇ) kapsamının incelenmesi | Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi (www.myk.gov.tr) |
4 | Türkiye Yeterlilikler Çerçevesinin (TYÇ) sürdürülebilir kalkınmadaki ve ilkokul sosyal bilgiler programındaki işlevinin tartışılması | 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı |
5 | Türkiye Yeterlilikler Çerçevesinde yer alan anahtar yetkinliklerin incelenmesi | 2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programı |
6 | Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesi | İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı |
7 | Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesi | İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı |
8 | Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesi | İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı |
9 | Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesi | İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı |
10 | Sosyal bilgiler ders kitaplarının anahtar yetkinlikler açısından incelenmesi | İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı |
11 | Anahtar yetkinliklerin öğretilebilmesi için öğretim yöntem ve tekniklerinin incelenmesi | Schunk, D. H. (2009). Öğrenme teorileri. Ankara: Nobel. |
12 | Anahtar yetkinliklerin öğretilebilmesi için alternatif eğitim- öğretim ortamlarını tasarlanması | Duman, B. (2017). Eğitimde çağdaş yaklaşımlar. Ankara:Pegem. |
13 | Anahtar yetkinliklerin öğretilebilmesi için alternatif eğitim- öğretim ortamlarını tasarlanması | Sever, R., Aydın, M., & Koçoğlu, E. (2018). Alternatif yaklaşımlarla sosyal bilgiler eğitimi. Ankara: Pegem. |