1 | Öğrencilerle tanışma, dersin kapsamı, amacı ve önemi hakkında tartışma | |
2 | Yaşam becerilerinin tanımlanması, kapsamı ve içeriğinin incelenmesi | |
3 | Yaşam becerilerinin tanımlanması, kapsamı ve içeriğinin incelenmesi | |
4 | İlkokul öğrencilerine öğretilebilecek temel yaşam becerilerini seçme | |
5 | Yaşam becerilerinin ilkokul sosyal bilgiler programındaki işlevinin tartışılması | |
6 | Yaşam becerileri ile ilkokul sosyal bilgiler programında yer alan öğrenme alanlarını ilişkilendirme | |
7 | Yaşam becerileri ile ilkokul sosyal bilgiler programında yer alan kazanımları ilişkilendirme | |
8 | Yaşam becerileri ile ilkokul sosyal bilgiler programında yer alan kazanımları ilişkilendirme | |
9 | Yaşam becerilerinin öğretilebilmesi için uygun öğrenme kuramlarını araştırma | |
10 | Yaşam becerilerinin öğretilebilmesi için uygun öğretim strateji, yöntem ve teknikleri belirleme | |
11 | Yaşam becerilerinin öğretilebilmesi için ders içeriği oluşturma | |
12 | Yaşam becerilerinin öğretilebilmesi için ders içeriği oluşturma | |
13 | Oluşturulan ders içeriklerinin tartışılması | |
14 | Oluşturulan ders içeriklerinin tartışılması | |