1 | 1924 ilkokul programından günümüze tüm fen müfredat içeriklerinde yer alan beceri ögelerinin analizi. | Bahar, M. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Pegem A Yayıncılık: Ankara |
2 | Beceri kavramına ait tüm bilgi, özellik ve örnekler listeleri. | Kesercioğlu, T. ve M. Aydoğdu. (2005). İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
3 | 2018 fen bilimleri dersi öğretim programındaki beceri başlığı altında yer alan tüm alan sınıflandırmaları. | MEB. (2018). İlkokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı. Ankara |
4 | 2018 fen bilimleri dersi öğretim programındaki beceri başlığı altında yer alan beceri türlerinin özellikleri. | MEB. (2018). İlkokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı. Ankara |
5 | Bilimsel süreç becerilerine genel bir bakış. | Kaptan, F. (1998). Fen Bilgisi Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
6 | Temel bilimsel süreç becerilerinin sınıflandırılması ve tanımları ile özelliklerini ayırt etme. | Kaptan, F. (1998). Fen Bilgisi Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
7 | Deneysel bilimsel süreç becerilerinin sınıflandırılması ve tanımları ile özelliklerini ayırt etme. | Kaptan, F. (1998). Fen Bilgisi Öğretimi. Anı Yayıncılık: Ankara |
8 | Yaşam becerilerine genel bir bakış. | Çepni, S. ve E. Çil. (2011). Fen ve Teknoloji Programı İlköğretim 1. ve 2. Kademe Öğretmen El Kitabı. Pegem A Yayıncılık: Ankara |
9 | Düşünme becerilerinin sınıflandırılması ve tanımları ile özelliklerini ayırt etme. | Bahar, M. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Pegem A Yayıncılık: Ankara |
10 | Takım çalışması ve iletişim becerilerinin sınıflandırılması ve tanımları ile özelliklerini ayırt etme. | Tay, B. (2009). Hayat Bilgisi Öğretimi. Maya Akademi: Ankara |
11 | Girişimcilik becerilerinin sınıflandırılması ve tanımları ile özelliklerini ayırt etme. | Tay, B. (2009). Hayat Bilgisi Öğretimi. Maya Akademi: Ankara |
12 | Yenilikçi düşünme becerilerinin sınıflandırılması ve tanımları ile özelliklerini ayırt etme. | Bahar, M. (2006). Fen ve Teknoloji Öğretimi. Pegem A Yayıncılık: Ankara |
13 | Tüm becerilere yönelik ders planı içinde örnek etkinlik ve deneyler tasarlama. | MEB. (2018). İlkokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı. Ankara |
14 | Tüm becerilere yönelik ders planı içinde örnek etkinlik ve deneyler uygulama. | MEB. (2018). İlkokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı. Ankara |