1 | Madi, B. (2011). Öğrenme Beyinde Nasıl Oluşur?. Efil Yayınevi. |
2 | Duman, B. (2015) Neden Beyin Temelli Öğrenme. PegemA yayıncılık |
3 | Van de Walle, J; Karp, K.S. & Bay-Williams, J.M..İlkokul ve Ortaokul Matematiği Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim. (Çev.Edt.: Soner Durmuş). Ankara: Nobel. |
4 | Schunk, D. S. (2011). Öğrenme teorileri: Eğitimsel bir bakış.(M. Şahin, Çev. Edt.). Ankara: Nobel |
5 | Senemoğlu, N. (2007). Gelişim öğrenme ve öğretim: Kuramdan uygulamaya. Gönül Yayıncılık. |
6 | Wentzel, K. R., & Wigfield, A. (Eds.) (2009). Handbook of motivation at school. New York: Routledge. |
7 | Alexander P. A., & Winne, P. H. (Eds.), (2006). Handbook of educational psychology. USA: Lawrence Erlbaum Associates. |
8 | Haylock, D.& Manning, R. (2014). Mathematics Explained for primary teachers. |
9 | Dai, D. Y.,& Sternberg, R. J. (Eds). (2004). Motivation, emotion and cognition. Integrative perspectives on intellectual functioning and development. New York: Lawrence Erlbaum Associates. |