1 | Bogdan, R.C. & Biklen, S.K. (2007). Qualitative research for education (Fifth edition). London: Pearson. |
2 | Creswell, J.W. (2013). Nitel araştırma yöntemleri: Beş yaklaşıma gore nitel araştırma ve araştırma deseni (3. Baskıdan Çeviri). (Çeviri Editörleri: M. Bütün & S.B.Demir). Ankara: Siyasal Yayın Dağıtım |
3 | Çelik, H., & Ekşi, H. (2015). Nitel desenler: Gömülü teori. İstanbul: Edam |
4 | Flick, U. (2014). The SAGE handbook of qualitative data analysis. London: Sage. |
5 | Glaser, B.G & Straus, A.L. (1967). The discovery of grounded theory: Strategies for qualitative research. London: Aldine Transaction. |
6 | Glesne, C. (2012). Nitel araştırmaya giriş (Çeviri Editörleri: Ali Ersoy & Pelin Yalçınoğlu). Ankara: Anı Yayıncılık. |
7 | Keats, D.M. (2000). Interviewing: A practical guide for students and professionals. Buckingham, UK: Open University Press. |
8 | Merriam, S. B. (2013). Nitel araştırma: Desen ve uygulama için bir rehber (3. Baskıdan Çeviri, Çeviri Editörü: S. Turan). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım |
9 | Patton, M.Q. (2014). Nitel araştırma ve değerlendirme yöntemleri (3. Baskıdan Çeviri, Çeviri Editörleri: M. Bütün & S.B. Demir.). Ankara: Pegem Akademi. |
10 | Seidman, I. (2006). Interviewing as qualitative research: A guide for researchers in education and the social sciences (3rd ed.). New York: Teachers College Press. |