1 | tanışma ve dersin akışı, okuma kavramı tanımı | Kardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi. |
2 | yazma kavramı tanımı | Özenç, E. G., & AŞICI, M. (2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25(2), 547-572. |
3 | okuryazarlık tanımı | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç. |
4 | okuryazarlık türleri | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç. |
5 | okıryazarlık düzeyleri | İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç. |
6 | gizli okumaz yazmazlık | üneş, F . (2019). GİZLİ OKUMAZ-YAZMAZLIK . Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences |
7 | ara sınav | |
8 | çocuk ve gençlerde okuryazarlık | |
9 | yetişkinlerde okuryazarlık | |
10 | Türkiye de okuryazarlık | Özenç, E. G. (2013). İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin İşlevsel Okuryazarlık Düzeylerinin Aile Değişkeninin Özelliklerine Göre İncelenmesi. Journal of Theoretical Educational Science, 274. |
11 | Dünyada okıuryazarlık | |
12 | okuma yazma araştırmaları yerli | |
13 | okuma yazma araştırmaları yabancı | |
14 | genel sınav | |