SNF7125 / OKUMA YAZMA ARAŞTIRMALARI DR

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1tanışma ve dersin akışı, okuma kavramı tanımıKardaş, M.N., Kaya, M. (2020).okuma eğitimi.
2yazma kavramı tanımıÖzenç, E. G., & AŞICI, M. (2012). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25(2), 547-572.
3okuryazarlık tanımıİlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç.
4okuryazarlık türleriİlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç.
5okıryazarlık düzeyleriİlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin işlevsel okuryazarlık düzeyleriyle akademik başarıları arasındaki ilişki(2012). Doktora tezi, Emine Gül özenç.
6gizli okumaz yazmazlıküneş, F . (2019). GİZLİ OKUMAZ-YAZMAZLIK . Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences
7ara sınav 
8çocuk ve gençlerde okuryazarlık 
9yetişkinlerde okuryazarlık 
10Türkiye de okuryazarlıkÖzenç, E. G. (2013). İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin İşlevsel Okuryazarlık Düzeylerinin Aile Değişkeninin Özelliklerine Göre İncelenmesi. Journal of Theoretical Educational Science, 274.
11Dünyada okıuryazarlık 
12okuma yazma araştırmaları yerli 
13okuma yazma araştırmaları yabancı 
14genel sınav