Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
SNT5118 / TEKNOLOJİK PEDAGOJİK EĞİTİM VE OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ
DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER
>
Dersin Kodu
Dersin Yarıyılı/Yılı
Dersin Türü
Dersin Seviyesi
Dersin Öğretim Dili
Dersin Adı
Teori
Uygulama
AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, teknolojik pedagojik eğitim modeli ile okuma yazma öğretiminin nasıl yapılacağı üzerinde bilgi vermektedir. Okuma yazma sürecinde teknolojik pedagojik (teknopedagojik) model ile sürecin planlanması, araç ve gereçlerin süreçte kullanılması ve değerlendirme şekillerini belirleyerek uygulama becerisini kazandırmaktır.
Dersin Kısa İçeriği
Bu ders teknolojik pedagojik eğitim modeli ile okuma yazma öğretiminin nasıl yapılacağı üzerinde bilgi vermektedir.
Önkoşullar
Yok.
DERSİN HEDEFLERİ
DERSİN HEDEFLERİ
1
Teknoloji ve pedagoji kavramlarının günümüze kadar olan tarihsel süreçteki tanımını açıklar.
2
Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modelini açıklar.
3
İlkokul öğrencilerine okuma yazma öğretimi yaklaşımlarını inceler ve açıklar.
4
Teknolojik pedagojik içerik bilgisi modeliyle okuma yazma öğretim sürecinin planlanmasını ve devam ettirilmesini açıklar.
Loading…
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN YÜZDESİ
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi