1 | Bahtin, Mihail M. (2020). Karnavaldan Romana: Edebiyat Teorisinden Dil Felsefesine Seçme Yazılar. Çev. C. Soydemir. 4.baskı. İst.:Ayrıntı. |
2 | Bauman, Zygmunt (2008). Bireyselleşmiş Toplum. Çev. Yavuz Alagon. İstanbul: Ayrıntı. |
3 | Beck, Ulrich (2011). Risk Toplumu: Başka Bir Modernliğe Doğru. Çev. K. Özdoğan, B. Doğan. İst.: İthaki. |
4 | Berger, Peter L. ;Luckman, Thomas (2020).Gerçekliğin Sosyal İnşası: Bir Bilgi Sosyolojisi İncelemesi. Çev. V.S.Öğütle.Ank.: Atıf. |
5 | Bourdieu, P.(2015). Ayrım: Beğeni Yargısının Toplumsal Eleştirisi. Çev. D.F.Şanan,A.G. Berkkurt.Ank.: Heretik. |
6 | Bourdieu, Pierre; Passeron, Jean-Claude (2015). Yeniden Üretim:Eğitim Sistemine İlişkin Bir Teorinin İlkeleri. Türkçe Söy. A.Sümer, L. Ünsaldı, Ö. Akkaya. Ank. Heretik. |
7 | Bourdieu, Pierre (2015). Pratik Nedenler: Eylem Kuramı Üzerine. Çev. Hülya Uğur Tanrıöver. 2. Baskı. İst.: Hil. |
8 | Collins, Randall (1981). “On the Microfoundations of Macrosociology”,American Journal of Sociology.86(5):984-1014. |
9 | De Certeau, Michel (2009). Gündelik Hayatın Keşfi 1: Eylem, Uygulama, Üretim Sanatları. Çev. Lale A. Özcan. Ankara: Dost |
10 | Elias, Norbert (2017). Uygarlık Süreci. çev. Ender Ateşman. 1. Cilt. İstanbul: İletişim |