1 | Tanzimat Dönemi?nin bütün Türk Edebiyatı ve Yenileşme Devri Türk Edebiyatındaki yeri | [3] s.1-33; [1] s.449-533; [9] s. 15-41; [2] s. 23-86 |
2 | Edebiyatımızın Batılılaşması yahut yenileşmesi, Tanzimat Edebiyatının tarihî zemini. | [3] s.129-258; [1] s. 449-533; [9] s. 42-68; [2] s. 23-86 |
3 | Dilin değişmesi. Türlerin değişmesi: Roman-hikâye, teori ve tenkit. Temaların değişmesi: Düşünce akımları. | [9] s. 42-68; [2] s. 41-86 |
4 | Tanzimat Devri Şiiri: Hazırlayıcı edipler, Akif Paşa: (Adem Kasidesi) | [7] s. 189-195; [6] s. 15-28; [10] s. 13-136; [2] s. 41-55 |
5 | Şinâsî: (Münâcât) | [6] s.29-36; [5] s.17-190; [9] s.91-110; [2] s.41-55 |
6 | Şinâsî: (Münâcât) | [6] s. 29-36; [5] s.17-190; [9] s. 91-110; [2] s. 41-55 |
7 | Ziyâ Paşa: (Terkîb-bend), | [9] s. 126-140; [2] s. 41-55 |
8 | Nâmık Kemâl: (Hürriyet Kasidesi) | [6] s. 37-45; [9] s. 169-184; [2] s. 41-55. |
9 | Nâmık Kemâl: (Hürriyet Kasidesi) | [6] s. 37-45; [9] s. 169-184; [2] s. 41-55 |
10 | Nâmık Kemâl: (Vâveylâ), | [9] s. 168-207; [2] s. 41-55 |
11 | Recâî-zâde Mahmud Ekremin (Yakacıkta Akşamdan Sonra Bir Mezarlık Âlemi) | [6] s. 82-91; [5] s. 13-243; [9] s. 229-234; [2] s. 41-55 |
12 | Recâî-zâde Mahmud Ekremin (Ah Nijad), | [5] s. 13-243; [9] s. 224-250; [2] s. 41-55 |
13 | Abdülhak Hâmidden (Külbe-i İştiyak), | [6] s. 73-81; [9] s. 264-268; [2] s. 41-55 |
14 | Abdülhak Hâmidden (Makber) | [9] s. 261-264; [2] s. 41-55 |