1 | Halk hikâyesi kavramı, tanımı ve özellikleri | [6] s. 1-50 |
2 | Türk halk hikâyesi araştırmalarının tarihçesi | [6] s. 1-50 |
3 | Sözlü kültür ortamında âşıklar, dinleyiciler ve icra bağlamı | [3] s. 15-30 |
4 | Köroğlu Destanı?nın form değiştirerek halk hikâyesine dönüşmesi ve Köroğlu etrafında oluşan kollar | [7] s. 1-25 |
5 | Köroğlu anlatılarının (Azerbaycan ve Anadolu esas alınarak) tarihî katmanında yer alan halk ayaklanmaları | [1] s. 1-35 |
6 | Kültür ekseninde Köroğlu?nun padişahtan beye, beyden eşkıyaya doğru değişim ve dönüşümü | [8] s. 25-45 |
7 | Köroğlu?nun âşık olarak kurulmasında eski inançların rolü, bade içme, bade kavramanın semantiği ve badenin sunulma şekilleri | [8] s. 45-65 |
8 | Azerbaycan Türklerinde Köroğlu anlatıları ve bunların tahlili (Ara Sınav) | [10] s. 1-110 |
9 | Güney Azerbaycan?da Köroğlu anlatıları ve bunların tahlili | [10] s. 1-100 |
10 | Anadolu anlatıları (Köroğlu?nun Zuhuru Kolu?nun tahlili) | [9] s. 175-250 |
11 | Anadolu anlatıları (Köroğlu?nun Ayvaz?ı Kaçırması Kolu?nun tahlili) | [9] s. 175-250 |
12 | Anadolu anlatıları (Bolu Beyi Kolu?nun tahlili) | [7] s. 175-250 |
13 | Anadolu anlatıları (Kiziroğlu Mustafa Bey Kolu?nun tahlili) | [4] s. 50-100 |
14 | Anadolu anlatıları (Köroğlu?nun Sonu Kolu?nun tahlili) | [2] s. 100-150 |